  • 11. Data: 2014-05-29 21:52:14
    Temat: Re: Na filmach...
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik paskuda03 napisał:

    > Tylko to sporo roboty i koszty niemałe - rozwiązania
    > muszą być zawsze improwizowane, ale da się :-)

    No to dla wiekszosci filmowych zlych ludzi sa niedostepne ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 12. Data: 2014-05-30 01:31:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-29 19:14, Maciej Bebenek pisze:

    > Taka sama bajka jak ta, że na ustalenie numeru dzwoniącego potrzeba 60
    > sekund ;-)

    Możesz zdradzić jak ustalić?
    Fakt, że ja rozmów bez wyświetlanych numerów nie odbieram.

    --
    animka

  • 13. Data: 2014-05-30 08:09:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-30 01:31, animka pisze:

    > Możesz zdradzić jak ustalić?
    > Fakt, że ja rozmów bez wyświetlanych numerów nie odbieram.

    W cyfrowych centralach (takich, które używamy nawet w Polsce od 20 lat)
    - numer dzwoniącego jest znany zanim odbierający weźmie telefon do ręki.

    --
    MN

  • 14. Data: 2014-05-30 18:34:52
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    ale to chyba nie na namierzenie nr dzwoniacego a raczej jego lokalizacji

  • 15. Data: 2014-05-30 18:38:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-05-30 18:34, Crocodile pisze:
    > ale to chyba nie na namierzenie nr dzwoniacego a raczej jego lokalizacji

    W starszych filmach numer, teraz lokalizacja. Ciekawe, co wymyślą za
    kilka lat ;-)

  • 16. Data: 2014-05-30 19:58:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 May 2014 18:38:40 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > W starszych filmach numer, teraz lokalizacja. Ciekawe, co wymyślą za
    > kilka lat ;-)

    W amerykańskich filmach będa zdalnie badali DNA (po 30 sekundach
    oczywiście), w polskich ilość promili

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2014-05-30 20:17:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 May 2014 18:58:52 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > W amerykańskich filmach będa zdalnie badali DNA (po 30 sekundach
    > oczywiście), w polskich ilość promili

    Zdalne zbieranie odciskow palcow to juz w zasadzie rzeczywistosc.

    J.

  • 18. Data: 2014-05-30 20:24:39
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    > W cyfrowych centralach (takich, które używamy nawet w Polsce od 20 lat)
    > - numer dzwoniącego jest znany zanim odbierający weźmie telefon do ręki.

    Dokładnie nie numer, ale informacja o numerze
    ( która nie jest tożsama z numerem i daje się ustawiać )
    Przykładowo jeden z serwisów VoIP dostępny nadal w PL
    pozwala na zdefiniowanie (i weryfikację) co jest
    wysyłane jako nasz numer identyfikacyjny.
    przykład
    http://zapodaj.net/ee952e44aa5a8.jpg.html

    --
    paskuda03

  • 19. Data: 2014-05-30 21:55:52
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-30 08:09, Marcin N pisze:

    > W cyfrowych centralach (takich, które używamy nawet w Polsce od 20 lat)
    > - numer dzwoniącego jest znany zanim odbierający weźmie telefon do ręki.

    Jak ktoś ma numer zastrzeżony, to nawet z niektórymi infoliniami banków
    się nie połączy. Centrala nie rozpozna.

    --
    animka

  • 20. Data: 2014-05-30 21:56:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-05-30 20:17, J.F. pisze:

    > Zdalne zbieranie odciskow palcow to juz w zasadzie rzeczywistosc.

    Niestety, jeszcze nie