eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNa jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ? › Na jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ?
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Na jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ?
    Date: Sun, 12 Jul 2009 13:32:59 +0200

    Mma tu taki przetwornik, niestety bez żadnych danych ktore pozwoliły by
    namierzyć opis. Nie wiem tez, czy czestotliwości sa podobne dla
    wszystkich, czy co producent to inaczej.

    Mógłbym znaleźc recznie generatorem przeczesując jakiś zakres, ale
    wlasnie nie wiem jaki, boje się, że złapie jakies inne czestotliwości
    niz znamiomowa.

    Ma ktoś wiedzę na jakim f to pracuje typowo (lub w jakim zakresie
    szukać)? A może wie ktos też jaką to ma orientacyjnie moc? 1W ? 10W? I
    jak się ja definiuje w tym przypadku?