  • 111. Data: 2024-03-14 18:55:42
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Zakładasz, że widziała ciężarówkę i miała przekonanie, że ją wpuści?
    > Ja raczej, że żyła w przekonaniu, że ma korytarz i tam nikt się dostać
    > nie może. I z tego powodu nie było potrzeby zeskanować terenu szerszym
    > kątem.

    Zachowała się jak normalny rozsądny człowiek

  • 112. Data: 2024-03-14 19:17:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 17:27, J.F pisze:

    > Wiec jakby ciezarówka jechała wcześniej okrakiem na dwóch pasach,
    > to pani powinna to zauważyć i nie wjeżdzać jej w drogę.

    No ale nie jechała a zasada ograniczonego zaufania to zasada _zaufania,
    tyle że ograniczonego a nie zasada nieograniczonego _braku_ zaufania.

    A tłumaczenie "wie pani, ale był odwrócony trójkąt, więc kodesowo to
    pani wina to musi pani wszystkich przepuścić bez względu na to jak łamią
    przepisy" jest charaktereystyczne dla misi o bardzo małym rozumku czyli
    kulsonów. A co jak zderzy się z kimś kto jechał pod prąd? A jak jechał
    pod prąd drugą jezdnią ale przeleciał przez barierki - dalej był na
    drodze z pierwszeństwem, a że początkowo na innej jezdni... itd..
    Pomijając że jak się jebli to już wszyscy byli na dodze z pierwszeństwem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 113. Data: 2024-03-14 19:22:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 18:00, J.F pisze:

    > Owszem, wtedy bylaby usprawiedliwiona ... ale z filmu wynika, ze ona
    > gdzies w srodek tira wjechala.
    > Powinna była zauważyc, ze jedzie.

    i pewnie zauważyła, tylko wtedy jechał swoim pasem.

    > Kluczowe jest tu, czy ona tak sobie mogła jechac swoim pasem bez
    > patrzenia.

    Bez patrzenia nie może - znaczy może ale jej nie wolno. Natomiast jak
    już jedzie to ma patrzeć przed siebie na boki patrząc przed manerem a
    nie w czasie, bo pojedzie chuj wie gdzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 114. Data: 2024-03-14 19:34:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 18:46, _Master_ pisze:

    > Że co?
    > Uderzenie w środek tira wynikało z różnicy prędkości. Jej pas był wolny
    > i poruszała się wolno. Tir ZAPIERDALAŁ

    No wolno, ale nie ustąpiła i dlatego wjechała. Proste.

  • 115. Data: 2024-03-14 19:43:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > Ja raczej, że żyła w przekonaniu, że ma korytarz i tam nikt się dostać
    > nie może. I z tego powodu nie było potrzeby zeskanować terenu szerszym

    Na śniegu też by jej nie wpuściła :-)

  • 116. Data: 2024-03-14 20:30:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 19:34, io pisze:
    > No wolno, ale nie ustąpiła i dlatego wjechała. Proste.

    Tak wiem. Musisz mieć ostatnie zdanie. WYGRAŁEŚ.

    Tylko nie pisz już o tym więcej bo krzywdzisz młodych kierowców którzy
    mogą nabrać błędnych przeświadczeń

    pozdro

  • 117. Data: 2024-03-14 20:52:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 19:43, io pisze:
    > Na śniegu też by jej nie wpuściła

    Tak. My wszyscy też widzimy śnieg ;-) Spokojnie już po wszystkim.

  • 118. Data: 2024-03-14 21:11:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 20:30, _Master_ pisze:

    > Tak wiem. Musisz mieć ostatnie zdanie. WYGRAŁEŚ.
    >
    > Tylko nie pisz już o tym więcej bo krzywdzisz młodych kierowców którzy
    > mogą nabrać błędnych przeświadczeń
    >
    > pozdro

    No to konkluzja na koniec... lepiej się rozglądać, nawet jeżeli nic to
    nie da.

    Robert

  • 119. Data: 2024-03-14 22:27:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 11:51, _Master_ pisze:
    > Ona jechałą prawidłowo a jej obowiązek ustąpienia zaczynał się kiedy
    > miała zmienić pas na lewy.
    > każdy kto z wyłączonego pasa czy pobocza chciałby się znaleźć na JEJ
    > pasie musiałby JEJ ustąpić pierwszeństwa.
    Dokładnie, ale jak widzę to dla wielu tu jest to niezrozumiałe, ona
    jechała SWOIM pasem i każdy kto chce na niego wjechać musi jej ustąpić
    pierwszeństwo, to że się za chwilę skończy to już zupełnie inna sprawa.
    Dlatego też uważam że policja dała tu ciała i to mocno.
    Z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć że tirman był zajęty wszystkim
    tylko nie jazdą i nie zauważył że zboczył z pasa, a kobieta się tego nie
    spodziewała i ją zahaczył.
    Jak dla mnie ewidentna wina tirmana.

    --
    Janusz

  • 120. Data: 2024-03-14 22:38:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.03.2024 o 18:32, io pisze:

    > Przecież ona wjechała w ciężarówkę :-)

    Ty widziałeś w ogóle ten film? To ciężarówka wjeżdża w nią, kobieta
    spokojnie jedzie swoim pasem. Ustąpić pierwszeństwa, to ona musi dopiero
    zjeżdżając z pasa rozbiegowego, ale nie w tym miejscu gdzie doszło do
    kolizji.