  • 11. Data: 2024-03-11 22:02:17
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Według mnie powinna spojrzeć w lewo. A może nie?
    > https://youtu.be/4OJg5s9ACwc?si=5Kv4Nt3aewnwbuFm
    >

    > Robert

    Parę lat temu było coś podobnego z autobusem zjeżdżającym na
    przystanek/zatoczkę, która była gdzieś zaraz za pasem rozbiegowym i też
    doszło do kolizji. Chyba w Warszawie się to działo, pamięta ktoś jak to
    się skończyło?

    Sprawa jest generalnie prosta, powierzchnia wyłączona powinna być
    wyznaczona nie białymi liniami a betonową konstrukcją wysokości
    przynajmniej 1 metra i wtedy wszystko staje się jasne i klarowne.

  • 12. Data: 2024-03-11 22:03:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 21:36:17 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > No to wina, koniec dyskusji. ;)

    No nie, bo ma prawo sie spodziewać, ze inni pojadą przepisowo.
    Bez przejezdzania przez ciągłe linie ...

    J.

  • 13. Data: 2024-03-11 22:54:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 22:03, J.F pisze:

    > No nie, bo ma prawo sie spodziewać, ze inni pojadą przepisowo.
    > Bez przejezdzania przez ciągłe linie ...

    Sąd może wine podzielić procentowo?

    Robert

  • 14. Data: 2024-03-11 22:59:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 22:02, nadir pisze:

> [...]
    > wyznaczona nie białymi liniami a betonową konstrukcją wysokości
    > przynajmniej 1 metra i wtedy wszystko staje się jasne i klarowne.

    Coby krajobrazu nie zasłaniać, to wilcze doły lub czarcie zapadki.

    Robert

  • 15. Data: 2024-03-11 23:02:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:usnkgk$k26$3$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Według mnie powinna spojrzeć w lewo. A może nie?
    > https://youtu.be/4OJg5s9ACwc?si=5Kv4Nt3aewnwbuFm

    Dla własnego dobra powinna. Odruchu nie miała.
    Przepisy przepisami a samochód nie może zostać zarysowany.

    TIRman bawił się telefonem i go letko zniosło?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 16. Data: 2024-03-11 23:07:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:usnurc$k2s$7$Robert_W@news.chmurka.net>

    > Coby krajobrazu nie zasłaniać, to wilcze doły lub czarcie zapadki.

    w Anglii są takie fajne, może nie 1 metrowe ale półmetrowe wyjaśniacze
    sytuacji. Projektanci dróg wychodzą naprzeciw największym kretynom.

  • 17. Data: 2024-03-11 23:19:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.03.2024 o 23:02, PiteR pisze:

    > Dla własnego dobra powinna. Odruchu nie miała.

    Tylko, że ona może patrzała w lewo i jak patrzała, to ciężarówka była na
    swoim prawidłowym pasie? Przecież świadomie pod TIR-a by się chyba nie
    wjebała?

  • 18. Data: 2024-03-12 07:08:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Mar 2024 20:11:54 +0100, J.F

    > Szczególnie, ze pewnie na wjeździe gdzies stoi znak "ustąp
    > pierwszenstwa", nie wiadomo po co.

    Wiadomo po co stoi. Jak nie wiesz, to się przynajmniej nie przyznawaj. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2024-03-12 07:10:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Mar 2024 21:01:41 +0100, J.F

    > Jest to jakis argument, ale akurat były świetnie widoczne.

    No tak, przecież powinni A-7 stawiać tylko jak śnieg pada,
    chwilę potem czym prędzej demontować...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2024-03-12 07:12:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Mar 2024 22:02:19 GMT, PiteR

    > Dla własnego dobra powinna. Odruchu nie miała.

    Jak tu kiedyś pisałem że nawet jak mam pierwszeństwo
    to odemuję gaz i sprawdzam czy nic z poprzecznej nie
    gna to mnie mało nie zjedli. Także nie pisz takich
    herezji. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk