  • 21. Data: 2024-03-12 08:03:43
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:189mg77362trg.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Mon, 11 Mar 2024 22:02:19 GMT, PiteR

    > Jak tu kiedyś pisałem że nawet jak mam pierwszeństwo
    > to odemuję gaz i sprawdzam czy nic z poprzecznej nie
    > gna to mnie mało nie zjedli. Także nie pisz takich
    > herezji. ;P

    Mnie nie obchodzi kto ma pierwszeństwo.
    Bryła A nie może się zetknąć z bryłą B czyli moim biednym pastuchem
    1997r 8v bez turbo bo ja nie mam czasu sie wysikać a nie na blacharzy.
    Po za tym nie lubie hamować czyli dojechac i sie rozglądać. Czaję sie z
    daleka.

    Gdyby tam leciał ten rolnik z broną co skasował parking też by mi nie
    zagroził bo bym sie czaił z daleka.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 22. Data: 2024-03-12 20:19:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sąd może wine podzielić procentowo?

    Może (w sądzie to niegdy nic nie wiadomo), choć raczej nie za znak ustąp
    pierwszeństwa - jak się jebli to razem byli na głównej, a tur właśnie
    włączał się do ruchu;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-03-13 07:20:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Według mnie powinna spojrzeć w lewo. A może nie?
    > https://youtu.be/4OJg5s9ACwc?si=5Kv4Nt3aewnwbuFm
    >

    > Robert

    Jeśli w tak oczywistej sprawie jakiś KURWA prawnik ma wątpliwości to
    należy mu się Chłosta na placu manewrowym.
    Po to są tam pasy i "rozbiegówki" aby pani jechała tam normalnie nie
    spodziewając się że ktoś jej wjedzie w bok.

    Tir nie był na pasie ruchu i nie należało mu się żadne pierwszeństwo

    JEBANE PRAWNIKI

  • 24. Data: 2024-03-13 14:10:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.03.2024 o 07:20, _Master_ pisze:

> [...]
    > spodziewając się że ktoś jej wjedzie w bok.
    >
    > Tir nie był na pasie ruchu i nie należało mu się żadne pierwszeństwo

    Przecież k... miała 'ustąp pierwszeństwa'. Jakby nie miała to nikt by
    jej nie obwiniał.

  • 25. Data: 2024-03-13 16:16:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.03.2024 o 14:10, io pisze:

    > Przecież k... miała 'ustąp pierwszeństwa'.

    Przecież qrwa jechała po swoim pasie, komu ma ustępować?

    > Jakby nie miała to nikt by jej nie obwiniał.

    Samochód stoi jak na tym obrazku i ma zamiar skręcić w lewo.
    https://ibb.co/GJNFTG0

    Kto i na jakiej postawie ma *prawo* wjebać się w niego ciężarówką?

  • 26. Data: 2024-03-13 16:57:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 16:16, nadir pisze:

> [...]
    > https://ibb.co/GJNFTG0
    >
    > Kto i na jakiej postawie ma *prawo* wjebać się w niego ciężarówką?

    Te czarne autko w prawo skręcało. :-)

    Robert

  • 27. Data: 2024-03-13 17:08:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 22:54:17 +0100, Robert Wańkowski wrote:
> [...]

    Tak jeszcze myślę - nie mamy widoku z lewej strony w kamerze -
    czy ta cięzarówka jechała prawym pasem do skrętu, czy lewym,
    czy pośrodku - bo tu znów pani, zobligowana do zachowania szczególnej
    ostrożności, powinna dostrzec, że cos jest nie tak ... i przepuścić
    ciężarówkę.

    > Sąd może wine podzielić procentowo?

    Nie wiem, może w sprawie cywilnej.

    IMO - mogą być natomiast dwie sprawy karne, a może nawet jedna
    wspólna, i sąd obie strony skazać - tirmana np za przekroczenie
    ciągłej linii i spowodowanie wypadku/kolizji,
    panią za niezachowanie uwagi i może nieustąpienie pierwszeństwa,
    i spowodowanie wypadku/kolizji :-)

    J.

  • 28. Data: 2024-03-13 17:09:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Mar 2024 07:10:08 +0100, Myjk wrote:
    > Mon, 11 Mar 2024 21:01:41 +0100, J.F
    >
    > No tak, przecież powinni A-7 stawiać tylko jak śnieg pada,
    > chwilę potem czym prędzej demontować...

    Panią obowiązuje A7, a pana obowiązują linie ciągłe i obszary
    kreskowane :-P

    J.

  • 29. Data: 2024-03-13 17:11:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Te czarne autko w prawo skręcało. :-)

    Widziałem film i wiem jak jechała kobieta, pytanie jest inne. Co zmienia
    obecność lub brak znaku A-7, gdyby jechała w lewo, a nie w prawo i
    ciężarówka tak samo zjechała na powierzchnię wyłączoną?

  • 30. Data: 2024-03-13 17:15:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 17:08, J.F pisze:

> [...]
    > ciągłej linii i spowodowanie wypadku/kolizji,
    > panią za niezachowanie uwagi i może nieustąpienie pierwszeństwa,

    Ktoś tu wrzucał dokładnie taki wyrok. Przy czym nikogo chyba nie skazali
    za nieustąpienie a obie strony za niezachowanie osożności czy inne piedoły.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!