  • 1. Data: 2009-06-28 22:42:38
    Temat: Nadajnik TV
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam

    Chcę kupić nadajnik (wifi) TV (na alledrogo ;)) Tyle, że żaden z tych nadajników
    nie posiada wejścia na 'kablówkę'.. (jest tylko: VIDEO, AUDIO L, AUDIO R, IR)

    Czyli jeżeli dobrze rozumiem i podepnę nadajnik pod wyjście w TV to
    na drugim TV będe oglądał ten sam kanał co na pierwszym TV?

    Generalnie to chcę zrobić coś takiego:

    kablówka
    ------------> TV1 <--- NADAJNIK AV

    PC<--karta tv--< ODBIORNIK AV

    Chyba, że istnieje jakiś urządzonko gdzie które posiada wejście na 'kablówkę',
    wyjście na 'kablówkę' oraz na trzy jacki (VIDEO, AUDIO (R/L))

  • 2. Data: 2009-06-28 22:57:29
    Temat: Re: Nadajnik TV
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Solaris" <s...@b...inspired> wrote in message
> [...]
    > 'kablówkę',
    > wyjście na 'kablówkę' oraz na trzy jacki (VIDEO, AUDIO (R/L))

    stary magnetowid albo jakis inny tuner tv.

    c.

  • 3. Data: 2009-06-28 23:03:41
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Solaris pisze:

    > Chcę kupić nadajnik (wifi) TV (na alledrogo ;)) Tyle, że żaden z tych nadajników
    > nie posiada wejścia na 'kablówkę'.. (jest tylko: VIDEO, AUDIO L, AUDIO R, IR)
    [...]
    > Chyba, że istnieje jakiś urządzonko gdzie które posiada wejście na 'kablówkę',
    > wyjście na 'kablówkę' oraz na trzy jacki (VIDEO, AUDIO (R/L))

    Tak. Nazywamy to starym magnetowidem. Do kupienia za grosze (np. ze
    zwaloną mechaniką). Wykorzystasz z niego tylko tuner (taki właśnie
    "konwerter" z kablówki na VIDEO+AUDIO).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-06-29 06:01:57
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message

    > [...]
    >
    > Tak. Nazywamy to starym magnetowidem. Do kupienia za grosze (np. ze
    > zwaloną mechaniką). Wykorzystasz z niego tylko tuner (taki właśnie
    > "konwerter" z kablówki na VIDEO+AUDIO).

    co nadal nie zmienia faktu, ze przez wifi będzie przesyłany tylko jeden
    kanał. autorowi wątku pewne chodzi, wnioskując po zastosowaniu w kompie
    karty tv, o przesyłanie całego sygnału z kabla, co jest raczej, z uwagi na
    zajęte pasmo, w warunkach domowych słabo wykonalne.

    @

  • 5. Data: 2009-06-29 09:37:50
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Artur Miller pisze:
> [...]
    > karty tv, o przesyłanie całego sygnału z kabla, co jest raczej, z uwagi na
    > zajęte pasmo, w warunkach domowych słabo wykonalne.

    Zgadza się, ale po to są repetytory sygnału pilota, żeby włączyć tylko
    ten kanał, który potrzeba.

  • 6. Data: 2009-06-29 11:33:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz"

    > Zgadza się, ale po to są repetytory sygnału pilota, żeby włączyć tylko
    > ten kanał, który potrzeba.

    jest cos takiego ale dla TV SAT, a nie dla kablówki
    - nazywa się GreenEightSystem
    http://www.greeneightsystem.pl/howitworks.html
    *** blad ***

  • 7. Data: 2009-06-29 12:10:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    blad pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz"

    > jest cos takiego ale dla TV SAT, a nie dla kablówki
    > - nazywa się GreenEightSystem
    > http://www.greeneightsystem.pl/howitworks.html
    > *** blad ***

    to jest zupełnie co innego, to jest do rozprowadzania uprawnień
    z karty c+ i tylko tyle.
    kablówki nie da się tak przesłać, jakby złożyć szafe.
    najprościej jak podali poprzednicy, magnetowid + videosender.
    przenosi sygnał pilota, dźwięk i obraz.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 8. Data: 2009-06-29 15:50:07
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Nazywamy to starym magnetowidem.

    Byle nie za bardzo starym, bo może się trafić typ bez hiperbandu.

    e.