  • 1. Data: 2009-06-28 21:10:17
    Temat: Współpraca JTAG ZL14PRG z kowerterem USB->LPT
    Od: "Piotr Pitlab Laskowski" <p...@p...wp.pl>

    Witajcie
    Ze względu na mobilny chrakter rozwijanego projektu z ARMem od NXP chcę się
    przesiąść na notebooka. Używam JTAGa z Kamami ZL17PRG na port drukarkowy. W
    notebookach nie ma LPT, wiec pozostaje konwerter USB -> LPT lub zmiana
    JTAGa.
    Czy ktoś z Was sprawdzał czy taka konfiguracja będzie działała z
    CrossStudio?

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 2. Data: 2009-06-28 22:59:59
    Temat: Re: Współpraca JTAG ZL14PRG z kowerterem USB->LPT
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Piotr Pitlab Laskowski pisze:

> [...]
    > JTAGa.
    > Czy ktoś z Was sprawdzał czy taka konfiguracja będzie działała z

    Po konwerterach USB->LPT dużo dobrego bym się nie spodziewał. W każdym
    razie nie działają z kabelkami pokroju STK200/300 do programowania
    AVRów, no to pewnie i z Wigglerem czy ByteBlasterem też nie zadziałają.

    Kup JTAG na USB. OpenOCD obsługuje całą masę opartych na FT3232.
    A co pod CrossStudio - sam musisz sprawdzić.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-06-29 07:50:26
    Od: Zbych <a...@o...pl>

> [...]

    > notebookach nie ma LPT, wiec pozostaje konwerter USB -> LPT lub zmiana

    Na stronie rowleya masz wymienione JTAGi na USB, które są obsługiwane:

    > FTDI Chip FT2232 based JTAG devices such as the Amontec JTAGkey, Amontec
    JTAGkey-Tiny, Olimex ARM-USB-OCD and Olimex ARM-USB-TINY.

    Większość z nich to nisko-budżetowe dongle, ich schematy są dostępne na
    sieci.

    http://www.amontec.com/amontec_jtagkey_flyer_diagram
    .pdf
    http://www.olimex.com/dev/pdf/ARM-USB-OCD.pdf
    http://www.ethernut.de/pdf/turtle20b-s1.pdf

  • 4. Data: 2009-06-29 13:22:03
    Od: "Piotr Pitlab Laskowski" <p...@p...wp.pl>

    > Na stronie rowleya masz wymienione JTAGi na USB, które są obsługiwane:
    > [...]
    > Większość z nich to nisko-budżetowe dongle, ich schematy są dostępne na
    > sieci.
    Dziękuję, coś sobie z tego wybiorę.

    --
    Piotrek.