  • 1. Data: 2022-02-19 20:31:13
    Temat: Ping
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    No i ciekawe, od kogo będzie "pong"

    --
    Ślązak

  • 2. Data: 2022-02-21 14:36:54
    Temat: Re: Ping
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 19.02.2022 o 20:31, Tomasz Śląski pisze:
    > No i ciekawe, od kogo będzie "pong"

    pong

    Ale ja jestem tu raczej nowy (od kilku lat) - więcej czytam, mniej piszę.

  • 3. Data: 2022-02-21 17:53:31
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Saturday, February 19, 2022 at 12:31:15 PM UTC-7, Tomasz Śląski wrote:
    > No i ciekawe, od kogo będzie "pong"
    >
    > --
    > Ślązak

    Jestem i żyje :) Tylko że daleko.
    P.

  • 4. Data: 2022-02-21 18:02:01
    Od: "i...@p...pl" <i...@p...pl>

    sobota, 19 lutego 2022 o 20:31:15 UTC+1 Tomasz Śląski napisał(a):
    > No i ciekawe, od kogo będzie "pong"
    >
    > --
    > Ślązak

    Już chyba znikoma ilość tych pongów.

    Ircys

  • 5. Data: 2022-02-21 19:06:44
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 19.02.2022 o 20:31, Tomasz Śląski pisze:
    > No i ciekawe, od kogo będzie "pong"

    Pong. Cześć! :)

    --
    P.

  • 6. Data: 2022-02-24 20:14:06
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl> wrote:

    > No i ciekawe, od kogo będzie "pong"

    Pong, choć co jakiś czas z nowych nicków ;)

    --
    Kawal dla studentow zdajacych sesje (moze znany, nie wiem):
    Wchodzi student na egzamin do profesora. Otwiera walizke, wyciaga trzy

  • 7. Data: 2022-02-26 20:40:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-02-19 o 20:31, Tomasz Śląski pisze:
    > No i ciekawe, od kogo będzie "pong"

    Pong! (Po dłuższej przerwie i z aktualnie nieregularną obecnością w
    Usenecie)

    Pozdrowienia

    Krystian

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2022-02-27 13:49:19
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 21.02.2022 o 18:02, i...@p...pl pisze:

    > Już chyba znikoma ilość tych pongów.

    No mało, fakt. Ale cieszę się, że ktokolwiek jeszcze się odzywa :)

    Pozdrowienia dla wszystkich :)

    --
    Ślązak

  • 9. Data: 2022-02-27 14:13:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Cześć,

    Jeden z moich kolegów napisałby, że zebranie ZBOWiDu się zrobiło :-)
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 10. Data: 2022-02-27 14:59:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > Jeden z moich kolegów napisałby, że zebranie ZBOWiDu się zrobiło :-)

    -- Co to jest: ma dwa jaja i sto zębów.
    -- Krokodyl.
    -- A sto jaj i dwa zęby?
    -- ...