  • 1. Data: 2021-11-26 14:20:00
    Temat: O przesyle dźwięku w telefonii
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Ciekawe wideo z muzeum telekomunikacji -
    <https://www.youtube.com/watch?v=w2A8q3XIhu0> Historia przesyłu (i
    kompresji) dźwięku od telefonii kablowej do GSM.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2021-12-06 23:02:29
    Temat: Re: O przesyle dźwięku w telefonii
    Od: "i...@p...pl" <i...@p...pl>

    piątek, 26 listopada 2021 o 14:20:02 UTC+1 Krystek napisał(a):
    > Ciekawe wideo z muzeum telekomunikacji -
    > <https://www.youtube.com/watch?v=w2A8q3XIhu0> Historia przesyłu (i
    > kompresji) dźwięku od telefonii kablowej do GSM.

    Fajne :)

  • 3. Data: 2022-03-22 03:16:30
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Monday, December 6, 2021 at 5:51:30 PM UTC-7, i...@p...pl wrote:
    > Fajne :)

    Przy okazji podpinam się tutaj, wrzuciłem kolejną książkę o telefonii - Aparaty
    Telefoniczne - mgr inż. Witalij Nieupokojew, 1953. Bez pierwszych rozdziałów które są
    dość ogólne.
    http://telesfor99.org/inne/historyczne-publikacje/ -- 6. pozycja od góry. Ogólnie
    jest tam już całkiem sporo do poczytania. Będzie w newsletterze kolejnym, ale to
    dopiero w sierpniu zapewne.
    P.

  • 4. Data: 2022-03-27 01:45:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-22 o 03:16, Piotr C. pisze:

> [...]
    > Ogólnie jest tam już całkiem sporo do poczytania.Będzie newsletterze kolejnym, ale

    Świetne! Ależ tego nazbierałeś. Dobra robota! :)

    K.