  • 11. Data: 2022-05-06 17:54:20
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów Huawei
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Akarm w news:627540cb$0$478$65785112@news.neostrada.pl
    > Ja mam Samsunga S10 Plus z Androidem 12 i nagrywają mi się rozmówcy. Nawet
    > kiedy korzystam ze słuchawek bluetooth - co prawda wtedy ciszej, ale
    > nagrywanie działa. Pisałem o tym całkiem niedawno.

    unchained z apkmirror.com?

  • 12. Data: 2022-05-09 22:30:18
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

> [...]
    > kiedy korzystam ze słuchawek bluetooth - co prawda wtedy ciszej, ale
    > nagrywanie działa. Pisałem o tym całkiem niedawno.

    ACR na huawei mate 10 pro (andro 10) NIE NAGRYWA. Tzn.: osobe do ktorej
    dzwonimy nagrywa ekstremalnie slabo, ledwo slychac.
    Uwaga:
    o ile w andro 5 mialem w acr:
    ustawienia > nagrywanie > [kilka mozliwych technik nagrywania],
    to w andro 10 jest:
    ustaw. > nagrywanie > [tryb glosnomowiacy] <--- ten tryb mozna
    wlaczac/wylaczac, to wsjo.

  • 13. Data: 2022-05-10 04:05:15
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:627979e4$0$466$65785112@news.neostrada.pl
    [............]
    > ACR na huawei mate 10 pro (andro 10) NIE NAGRYWA. Tzn.: osobe do ktorej
    > dzwonimy nagrywa ekstremalnie slabo, ledwo slychac.

    ale: jak podbije sie nagrywanie mniej wiecej 13-15 dB - to okazuje sie, ze
    to jest byc moze (bez root, zmiany csc) najlepsza app. Co prawda dzwoniacy w
    nagraniu wyje jak potepieniec, ale za to druga strona jakos w miare, w miare
    czytelna.

  • 14. Data: 2022-06-11 09:55:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-05-04 o 15:53, Jacek pisze:
    > Czy to prawda, że na telefonach Huawei jest możliwość nagrywania rozmów?
    > Chodzi mi o nagranie obu stron rozmowy bez włączania głośnika i żeby
    > była możliwość nagrania przy korzystaniu ze słuchawki bluetooth.
    > Android zablokował taką możliwość dla wersji od 9 w górę.
    > Myślę o Huawei Nova 9 SE, ewentualnie może byc inny model.
    > Ma ktoś doświadczenia praktyczne?

    Mam Huawei P30 lite i nagrywa natywnym programem rozmowy bez problemu.
    Ale przed zakupem upewnij się w konkretnym modelu (bez względu na to,
    czy Huawei, czy coś innego), bo kiedyś rzeczywiście było tak, że telefon
    mógł być dowolny, a z google play ściągałeś jedną z wielu aplikacji do
    nagrywania, aż nagle google z jakiegoś powodu zakazało takich praktyk i
    tylko niektórzy producenci telefonów umieją obejść blokady androida.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2022-07-09 21:57:53
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Jacek w news:t4u0h7$b9k$1$Jacek@news.chmurka.net
> [...]
    > Android zablokował taką możliwość dla wersji od 9 w górę.
    > Myślę o Huawei Nova 9 SE, ewentualnie może byc inny model.

    u mnie dziala w punkt (huawei mate 10 pro, emui 10), jakosc dzwiekowa obu
    stron bez zarzutu:
    https://forum.xda-developers.com/t/genuine-call-reco
    rder-for-emui-10-10-1-11-or-12.4170695/

  • 16. Data: 2022-12-25 22:33:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sprawdź Cube ACR.
    Z tym że IMO dookoła idzie, czyli przez głośnik słuchawki i mikrofon.

    -----