  • 1. Data: 2022-04-24 15:11:32
    Temat: esim w kilku urządzeniach?
    Od: Przemysław Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Czy mogę zainstalować ten sam profil esim w telefonie i tablecie (i może
    jeszcze zegarku)? Co się wtedy stanie? Zakładam, że urządzenia będą
    "zjadać" wspólny pakiet danych. A jak ktoś do mnie zadzwoni, to które
    będzie dzwonić? Wszystkie czy tylko jedno? (I jak jedno - to które?)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2022-04-25 18:31:04
    Temat: Re: esim w kilku urządzeniach?
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Przemysław Kwiatkowski wrote...
    > ten sam profil esim w telefonie i tablecie

    Samo teleBadziewko musi być "zdolne" do obsługi eSIM.

    Zależy od dostawcy teleSrajni. U większości dostawców
    ten sam numer i trzy teleBadziewka (taryfa multi eSIM),
    oczywiście za dopłatą (na mym zach. euZadupiu wynosi
    5 euSZMAT za każdy dodatkowy eSIM (teleBadziewko).

    Jak to w neoPRLu wygląda, to najlepiej dyskutować z
    dostawcą (takiego bajzlu jak "u was" nie spotkałem).

    --
    Personalidade Onisciente

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- mordercy

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USrael ŁŻE i morduje

    http://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !

    ?

  • 3. Data: 2022-05-03 21:46:06
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com>

    niedziela, 24 kwietnia 2022 o 15:11:37 UTC+2 Przemysław Kwiatkowski napisał(a):
> [...]
    > "zjadać" wspólny pakiet danych. A jak ktoś do mnie zadzwoni, to które
    > będzie dzwonić? Wszystkie czy tylko jedno? (I jak jedno - to które?)

    Nie wiem ale pamiętam, że w Erze Tandem (dwie fizyczne karty SIM) dane sobie
    schodziły ze wspólnego konta tu i tu a dzwoniła tylko jedna karta - ostatnio aktywna,
    z której wykonano ostatnie połączenie wychodzące bądź wysłano SMSa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2022-05-03 21:49:43
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com>

    niedziela, 24 kwietnia 2022 o 15:11:37 UTC+2 Przemysław Kwiatkowski napisał(a):
    > Hello,

    No i w Erze Tandem jeśli gadałeś na jednej a z drugiej chciałeś zadzwonić, to taka
    pierwsza próba zadzwonienia nie dochodziła do skutku ale wywalało połączenie z tamtej
    karty.

    U mnie się zapomnieli i na aktywnym Tandemie uruchomili mi Era Numer Stacjonarny, co
    oficjalnie nie było możliwe. W efekcie system zgłupiał i numer stacjonarny zamiast
    500 m od chaty działał mi na całym świecie.