  • 41. Data: 2020-07-13 13:00:29
    Temat: Re: Narkole w zbiorkomie
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/07/2020 12:07, Janusz wrote:

    > Ty też, z wzajemnością, mowa była o stanach i nie ja to wymyśliłem.
    > Poza tym była mowa o wynajmie a nie kupowaniu, ich nie stać na WYNAJEM,
    > kapujesz? ceny lokali tak poszły do góry że nawet dobrze zarabiający nie
    > jest w stanie płacić za czynsz, oczywiście może wynająć gdzieś dalej za
    > akceptowalną kwotę ale to 'gdzieś' to kilka godzin dojazdu w jedną stronę.
    > Bo o tym kilka artykułów i nawet reportaż, teraz przy wirusie problem
    > się tylko pogłębił.

    No wiec drogi Januszu,
    U mnie w miescie: Wynajem domu (3 sypialnie) z garazem w ktorym zmiesci
    sie najwyzej trzy drzwiowe Mini - ?1100-1500 miesiecznie. Rata kredytu
    za taki sam dom u mnie w miescie ~?1300-1600 przy 6% wkladzie wlasnym.
    Zauwaz jednak, ze takie miejsca jak Dolina Krzemowa sa po prostu
    ekstremalnie drogie (tak jak niektore dzielnice Londynu, NY czy Paryza).
    Problemem pracy w Dolinie Krzemowej jest fakt, ze dojazd do niej z
    miejsca gdzie ceny nieruchomosci sa na normalnym poziomie moze wyniesc
    nawet 2h w jedna strone bez korkow. Rozwiazanie jest proste, znalezc
    prace za podobna kase w innym miejscu. Co raz wiecej ludzi zaczyna to
    rozumiec, ze praca za wszelka cene w jakims modnym miejscu nie ma
    dluzsza mete sensu. Poza tym wiekszosc soft deweloperow pracuje z domu
    wiec oszczedzaja na dojazdach.

  • 42. Data: 2020-07-23 08:41:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-07-09 18:48, kk wrote:
    > Jeździsz w ogóle tym biorkomem, że się tak przejmujesz?

    Często mijamy się na drogach. :D