  • 1. Data: 2022-11-25 18:43:41
    Temat: [media] Kraków nie wpuści spalinowców
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/am4

    "Na przekór apelom mieszkańców, przedsiębiorców i różnych organizacji
    radni Krakowa przyjęli uchwałę o Strefie Czystego Transportu (SCT),
    która obejmie całe miasto i zmusi mieszkańców do sprzedaży lub wymiany -
    według różnych szacunków - około 100 tys. samochodów."

    Całe :-)

    Nie przejdzie, ale sami pomyślcie jaki sens ma dopuszczanie ludzi do
    władzy nad innymi.

  • 2. Data: 2022-11-25 20:58:19
    Temat: Re: [media] Kraków nie wpuści spalinowców
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 25.11.2022 o 18:43, ii pisze:
> [...]
    > która obejmie całe miasto i zmusi mieszkańców do sprzedaży lub wymiany -
    > według różnych szacunków - około 100 tys. samochodów."

    A4 jest poza obrębem miasta czy będzie eksterytorialną autostradą, a
    może tam też nie wpuszczą nieczystych samochodów?

  • 3. Data: 2022-11-25 22:44:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]

    > która obejmie całe miasto i zmusi mieszkańców do sprzedaży lub wymiany -
    > według różnych szacunków - około 100 tys. samochodów."

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2022-11-25 23:05:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.11.2022 o 22:44, RadoslawF pisze:

    > Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    To ty raczej reklamujesz. Wiem, nie zrozumiesz.

    > Pozdrawiam

    I jeszcze pozdrawiasz :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2022-11-26 09:00:11
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.11.2022 o 20:58, nadir pisze:

    > A4 jest poza obrębem miasta czy będzie eksterytorialną autostradą, a
    > może tam też nie wpuszczą nieczystych samochodów?

    Oni nie wiedzą co czynią. Obłąkańce.

  • 6. Data: 2022-11-26 20:37:05
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 25.11.2022 o 18:43, ii pisze:

    > Nie przejdzie, ale sami pomyślcie jaki sens ma dopuszczanie ludzi do
    > władzy nad innymi.

    Ty też pomysl.
    Kto ma władzę?
    Ten kto dopuszcza do władzy, czy ten kto ma władzę?

    Może to ten sam? ;)

  • 7. Data: 2022-11-26 22:44:10
    Od: K <...@l...com>

    On 25/11/2022 17:43, ii wrote:
> [...]
    >
    > Całe :-)
    >
    > Nie przejdzie, ale sami pomyślcie jaki sens ma dopuszczanie ludzi do

    Tam raczej maja problem ze smogiem powstalym w wyniku palenia smieciami.

  • 8. Data: 2022-11-27 01:25:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.11.2022 o 22:44, K pisze:

    > Tam raczej maja problem ze smogiem powstalym w wyniku palenia smieciami.

    My to wiemy.

  • 9. Data: 2022-11-29 07:44:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 25.11.2022 o 20:58, nadir pisze:

    > A4 jest poza obrębem miasta czy będzie eksterytorialną autostradą, a
    > może tam też nie wpuszczą nieczystych samochodów?

    Dziwi mnie to pytanie - wystarczy spojrzeć na mapę :) - gorzej z
    Katowicami :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2022-11-30 12:08:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-11-25 o 18:43, ii pisze:
> [...]
    >
    > Całe :-)
    >
    > Nie przejdzie, ale sami pomyślcie jaki sens ma dopuszczanie ludzi do
    \
    No i uj. Na zwiedzanie będziemy jeździć do Pragi :-)
    T.