  • 11. Data: 2022-12-01 00:56:32
    Temat: Re: Naukowe podstawy rasizmu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Nov 2022 20:07:32 +0100, w <63865874$0$457$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Dlaczego unijne kurwy po rasistowsku traktują Polaków uważając ich za
    > gorszych z gorszą kulturą prawną?

    Jaką kulturą prawną? :D

  • 12. Data: 2022-12-01 06:59:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2022 o 00:56, r...@k...pl pisze:

    > Średnio. Jest jakaś tam wartość stała rosnąca w zimę.

    Dodajmy do tego, że rosnąca o ponad rząd wielkości. Nie, wcale kowid nie
    jest sezonowy:) Łatwiej ludzi oszukać, niż przekonać że zostali
    oszukani. Włącza się mechanizm wyparcia i nawet oczywistym i nieistotym
    rzeczom będą potem zaprzeczać, żeby nie dopuścić do siebie, że ich
    "wiedza' ma się czasem nijak do rzeczywistości - no bo skoro w tych
    nieistotnych, błachych i jak się okazuje oczywistych rzeczach się
    mylili, to jest już precedens - a przecież się nie mylą;) Weź zapomnij
    na chwilę o czym "wiesz" spójrz na wykresy i powiedz czy widzisz tam
    jakąś regularność, czy to zupełnie losowa linia bujająca się wokół
    stałej sredniej;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2022-12-01 12:04:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Dec 2022 06:59:48 +0100, w <tm9fsl$n5v$5$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Dodajmy do tego, że rosnąca o ponad rząd wielkości.

    https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#covidnet-h
    ospitalizations-vaccination

    No i co widzimy? Styczeń 2022 to rekord, ale styczeń 2021 to z kolei poziom
    kwietnia 2021 -- i 2x niższy niż "zimowe" sierpień i wrzesień :).

    > Nie, wcale kowid nie
    > jest sezonowy:) Łatwiej ludzi oszukać, niż przekonać że zostali
    > oszukani.

    Najłatwiej to sobie coś wmówić, a potem za wszelką cenę to udowadniać nie
    zważając na dane :P

  • 14. Data: 2022-12-01 20:10:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2022 o 12:04, r...@k...pl pisze:

> [...]
    >
    > No i co widzimy? Styczeń 2022 to rekord, ale styczeń 2021 to z kolei poziom
    > kwietnia 2021 -- i 2x niższy niż "zimowe" sierpień i wrzesień :).

    Ale to są hospitalizacje i to w usa. Masz tu drugi wykres od góry (daily
    new cases)
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/po
    land/#graph-deaths-daily

    Ej. Ty poważnie kwetionujesz to że kowid jest chorobą sezonową? Wy
    musicie mieć jakiś odruch pawłowa, że jak "szur" coś powie to
    zaprzeczacie, nawet jakby się z wami zgadzał i rzecz była oczywista?

    > Najłatwiej to sobie coś wmówić, a potem za wszelką cenę to udowadniać nie
    > zważając na dane :P

    O tym własnie piszę - na przykład patrzeć na wykres gdzie wyraźnie widać
    fale zaczynające się pod koniec października i kończące na początku maja
    i twierdzić że nie ma w nich żadnej sezonowości;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2022-12-01 20:21:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Dec 2022 20:10:09 +0100, w <tmau6h$ge5$4$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale to są hospitalizacje i to w usa.

    A co, tam mają cały czas lato czy non-stop zima?

    > Ej. Ty poważnie kwetionujesz to że kowid jest chorobą sezonową? Wy
    > musicie mieć jakiś odruch pawłowa, że jak "szur" coś powie to
    > zaprzeczacie, nawet jakby się z wami zgadzał i rzecz była oczywista?

    Bo szur się nakręcił i sypie głupotami :P.
    Covid pewnie będzie chorobą sezonową, bo już nie ma masowych zakażeń letnich (w
    sumie z zimowymi to też cienko jakoś).
    Na razie jest gdzieś na etapie pośrednim.

    > O tym własnie piszę - na przykład patrzeć na wykres gdzie wyraźnie widać
    > fale zaczynające się pod koniec października i kończące na początku maja
    > i twierdzić że nie ma w nich żadnej sezonowości;)

    I żadnych zakażeń w lecie nie ma, należy tylko odpowiednio przyciąć tu i tam i
    każda wizja się spełni :D

  • 16. Data: 2022-12-01 20:40:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2022 o 20:21, r...@k...pl pisze:

    > A co, tam mają cały czas lato czy non-stop zima?

    Nie wiem ni mają tam i alaską i hawaję i florydę.

    Zapytam jescze raz - poważnie kwestionujesz że cowid jest u nas chorobą
    sezonową?

    > Bo szur się nakręcił i sypie głupotami :P.
    > Covid pewnie będzie chorobą sezonową, bo już nie ma masowych zakażeń letnich (w
    > sumie z zimowymi to też cienko jakoś).
    > Na razie jest gdzieś na etapie pośrednim.

    Przecież już jest.

    > I żadnych zakażeń w lecie nie ma, należy tylko odpowiednio przyciąć tu i tam i
    > każda wizja się spełni :D

    A co za różnica czy są czy nie ma. Jest ich o rząd wielkości mniej. To
    jest sezonowość.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!