  • 41. Data: 2011-01-19 23:56:33
    Temat: Re: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:niqej6hgulp36b9bvqoogbu60kh6u2os3g@4ax.com...

    > Tak, o ile będzie miał dostęp do internetu :)

    No właśnie, czyli dupa zbita.

  • 42. Data: 2011-01-20 17:05:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jan 2011 22:11:46 +0100, w <ih4vqd$2tih$1@news.mm.pl>, LEPEK
    <g...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie widzę problemu.
    > Podróżowałem przez PL - CZ - A - SLO - HR na iGo bazując głównie na
    > mapach lokalnych dostawców. Nie zauważyłem absolutnie żadnych niedogodności.

    A dokładnie jechałeś na zestawie TopMap -- dlatego nie było problemu.
    Nawiasem to chyba najgorszy zestaw map. I chyba jako jedyny w miarę bez
    problemu do _kupienia_.

  • 43. Data: 2011-01-20 17:07:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jan 2011 20:37:33 +0100, w
    <4d35ebf7$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Tue, 18 Jan 2011 20:05:15 +0100, w
    > <4d35e465$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

    > A w nieedukacyjnej czegoś brakuje?

    W nieedukacyjnej nie masz wyboru dostawców.

    > Niby po co?

    Nie ma idealnego zestaw dla całej Europy.
    Jedziesz w Czechach -- lepiej na Teleatlasie.
    Jedziesz w Chorwacji -- lepiej na Navteq.

    > Na przykład.
    > Ale nie są to już różnice drastyczne, tak jak to miało miejsce kilka lat
    > wstecz.

    Drastyczne nie, ale wyraźnie odczuwalne.

  • 44. Data: 2011-01-20 17:13:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 19 Jan 2011 15:37:36 +0100, w <ih6tpj$mh3$1@news.onet.pl>,
    <d...@o...pl> napisał(-a):

    > AM wyznaczyła całą trasę o 200 km dłuższą, niż wyznaczanie od

    > Przeczytaj jeszcze raz, co napisałam - chodzi o różnicę w wyznaczeniu całej
    > trasy kontra wyznaczenie od puktu
    > do punktu na tej samej AM>

    Ale co w tym dziwnego? I jaki typ to był trasy?
    Długie trasy zawsze są wyznaczane drogami możliwie wysokiej kategorii, jadąc
    lokalnymi czy choćby wojewódzkimi zapewne bez problemu można oszczędzić nawet
    więcej niż te 200km.

    Poza tym weź pod uwagę, że takiej kraje jak Rumunia czy Bułgaria jeszcze nie są
    bezbłędnie pokryte.

  • 45. Data: 2011-01-20 19:36:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    >W nieedukacyjnej nie masz wyboru dostawców.

    Dlaczego niby?
    Nie sprzedają TeleAtlasa albo Emapy?
    Na linku który podawałem chyba były różne mapy.

    > Niby po co?

    >Nie ma idealnego zestaw dla całej Europy.
    >Jedziesz w Czechach -- lepiej na Teleatlasie.
    >Jedziesz w Chorwacji -- lepiej na Navteq.

    Ja jeżdżę wszędzie gdzie się da na TA.
    No chyba że pokrycie jakiejś mapy jest zdecydowanie wyższe niż TA - wtedy
    warto ją użyć.
    Problemu jeszcze z takim wariantem nie miałem - a jak rok temu byłem na
    Bałkanach, to każda mapa była od innego dostawcy.

    > Ale nie są to już różnice drastyczne, tak jak to miało miejsce kilka lat
    > wstecz.

    >Drastyczne nie, ale wyraźnie odczuwalne.

    Jako nie odczuwam już braków TA.

  • 46. Data: 2011-01-25 15:10:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Jan 2011 19:36:52 +0100, w
    <4d3880c4$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Dlaczego niby?
    > Nie sprzedają TeleAtlasa albo Emapy?
    > Na linku który podawałem chyba były różne mapy.

    Tak? No to pokaż. Jest tylko Emapa (Topmap).

    > Ja jeżdżę wszędzie gdzie się da na TA.
    > No chyba że pokrycie jakiejś mapy jest zdecydowanie wyższe niż TA - wtedy
    > warto ją użyć.

    Pokrycie chyba każdej mapy z Topmap jest lepsze od pokrycia Teleatlasa.

    > Problemu jeszcze z takim wariantem nie miałem - a jak rok temu byłem na
    > Bałkanach, to każda mapa była od innego dostawcy.

    To zdecyduj się -- albo miałeś Topmap (tam mapa każdego kraju jest od innego
    dostawcy), albo jeździsz na Teleatlasie.

    Widać mało jeździsz.

  • 47. Data: 2011-01-25 15:16:17
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    19-01-2011, Jakub Jewuła napisał:

    > Poza wszystkim AM traktuje legalnych klientow w sposob
    > skandaliczny - sami wprost zachecaja do piractwa.
    > Mam legalna AM PL, z tym ze nie aktualizowana ostatnio -
    > nie potrzebowalem. Gdybym teraz zrobil upgrade do EU to
    > licencja bedzie wazna tylko ...miesiac!
    > To sie nazywa dbanie o klienta...

    O tym, że nie licencja, tylko dostęp do darmowych aktualizacji już Ci ktoś
    napisał. Dodam tylko, że jeśli kupisz upgrade z PL do EU, to nie przedłuży
    to czasu ważności aktualizacji.
    "Zachęcania do piractwa" nie skomentuję, bo nie warto.

    --
    Becer

  • 48. Data: 2011-01-25 15:35:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie sprzedają TeleAtlasa albo Emapy?
    > Na linku który podawałem chyba były różne mapy.

    >Tak? No to pokaż. Jest tylko Emapa (Topmap).

    I wszędzie indziej też?

> [...]
    > warto ją użyć.

    >Pokrycie chyba każdej mapy z Topmap jest lepsze od pokrycia Teleatlasa.

    Słowo klucz "zdecydowanie".

> [...]

    >innego
    >dostawcy), albo jeździsz na Teleatlasie.

    Słowo klucz: "gdzie się da".

    > Jako nie odczuwam już braków TA.

    >Widać mało jeździsz.

    Albo po prostu straciłem porównanie, po tym jak śmieciowałem Automapę, gdy
    mnie wyprowadziła na skróty przez poligon.
    Od tego czasu interesują mnie tylko te mapy, które są do Igo.
    A z tych TeleAtlas jest zdecydowanie najpewniejszy.

  • 49. Data: 2011-01-25 18:11:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Jan 2011 15:35:43 +0100, w
    <4d3edfbc$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > I wszędzie indziej też?

    Nie wiem. Sprawdzałem tylko Polskę i Europę Wsch.

    > Albo po prostu straciłem porównanie, po tym jak śmieciowałem Automapę, gdy
    > mnie wyprowadziła na skróty przez poligon.

    Gdyby z powodu pojedynczych błędów kasować program, to na żadnej byś nie
    jeździł.

    > Od tego czasu interesują mnie tylko te mapy, które są do Igo.
    > A z tych TeleAtlas jest zdecydowanie najpewniejszy.

    Taaa, a dalej prowadzi Szewską we Wrocławiu?
    O nową obwodnicę (DK5) to już nawet nie pytam się, bo przebieg DK5 w TA jest
    chyba sprzed 10 lat :)).
    TA rozwija się in minus, Navteq in plus, ciężko powiedzieć która jest lepsza
    (czy raczej gorsza) na Igo...

  • 50. Data: 2011-01-25 20:15:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Od tego czasu interesują mnie tylko te mapy, które są do Igo.
    > A z tych TeleAtlas jest zdecydowanie najpewniejszy.

    >Taaa, a dalej prowadzi Szewską we Wrocławiu?

    Ostatnio jak mnie poprowadził przez Wrocław, to nawet wrocławiacy byli
    zdziwieni że wpadł na tak dobre rozwiązanie, więc nie narzekam.

    >O nową obwodnicę (DK5) to już nawet nie pytam się, bo przebieg DK5 w TA
    >jest
    >chyba sprzed 10 lat :)).

    A jakie ma znaczenie przebieg tej czy innej drogi krajowej przez miasto dla
    nawigacji?