  • 1. Data: 2007-02-01 14:01:48
    Temat: Neo bez limitów
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    http://itbiznes.pl/art24619.html

    No to walka o klienta zaczęła się na ostro. Ale to chyba dobrze.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-02-01 14:19:30
    Temat: Re: Neo bez limitów
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > http://itbiznes.pl/art24619.html
    >
    > No to walka o klienta zaczęła się na ostro. Ale to chyba dobrze.

    nom - ciekawe czym to nakarmia
    ja sie zastanawiam obecnie nad sensem trzymania dodatkowego lacza do
    TPNET -ktore poki co i tak kosztuje mniej wiecej 4-5 razy tyle co 1 Mb/s
    do zasobów polskich i swiatowych.

  • 3. Data: 2007-02-01 14:25:19
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > http://itbiznes.pl/art24619.html
    >
    > No to walka o klienta zaczęła się na ostro. Ale to chyba dobrze.

    Jak na razie, to Urząd Komunikacji Elektronicznej nic o tym nie wie. A z
    punktu widzenia obowiązującego prawa powinien zostać o tym poinformowany
    z miesięcznym wyprzedzeniem. Tak więc, jeśli to prawda, to mamy kolejny
    piekny przykład ignorowania Regulatora przez TP SA.

    --
    z.

  • 4. Data: 2007-02-01 14:28:29
    Od: Robert Bogacz <r...@p...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > http://itbiznes.pl/art24619.html
    >
    > No to walka o klienta zaczęła się na ostro. Ale to chyba dobrze.

    hmm
    Jednak w cenniku neostrady tp (obowiązującym od 15.02.2007)w dalszym
    ciągu są podane limity.
    ;)

  • 5. Data: 2007-02-01 14:35:49
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    Robert Bogacz napisał(a):

    > Jednak w cenniku neostrady tp (obowiązującym od 15.02.2007)w dalszym
    > ciągu są podane limity.
    > ;)

    Bo to taktyka wojenna :-) przetrzymaja klientow do 14 lutego a 15
    oswiadcza ze nie moga. No i Ci co chcieli zrezygnowac zostana w reku w
    nocniku.

    Max

  • 6. Data: 2007-02-01 14:47:59
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > http://itbiznes.pl/art24619.html
    >
    > No to walka o klienta zaczęła się na ostro. Ale to chyba dobrze.

    raczej wyglada to na plotke rozsiana przez fTP celem powstrzymania
    migracji klientow do innych operatorow

    --
    Mateo

  • 7. Data: 2007-02-01 14:54:19
    Od: daromar <d...@m...com>

    Dnia Thu, 01 Feb 2007 15:47:59 +0100, Mateo napisał:

    > raczej wyglada to na plotke rozsiana przez fTP celem powstrzymania
    > migracji klientow do innych operatorow

    będzie bez komentarza :)
    http://www.tp.pl/prt/pl/o_nas/serwis_prasowy/informa
    cje_prasowe?_a=610557

    --
    daromar

  • 8. Data: 2007-02-01 17:57:50
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    futszaK napisał(a):
    cje_prasowe?_a=610557

    > ciekawe ile osiedlowek na DSLach zacznie dopalac swoje lacza neostradami 6
    > mega bez limitu :>

    pps'owo nie wydola...

  • 9. Data: 2007-02-01 17:59:01
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 01 Feb 2007 14:54:19 +0000, daromar wrote:

> [...]
    cje_prasowe?_a=610557

    ciekawe ile osiedlowek na DSLach zacznie dopalac swoje lacza neostradami 6

    0601061867
    Nie przeszkadza mi ze ktos mnie myli z kobieta,
    chyba ze ta ostatnia jest Renata Beger :>

  • 10. Data: 2007-02-01 18:22:40
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    Marcin J. Kowalczyk napisał(a):

    > pps'owo nie wydola...

    Zalezy, oby te 300 pps wyciagnela to bedzie na rowno z dsl-em. A tyle na
    dobrym zyxelu lub speedstream-ie idzie bez czkawki. Kwestia dalszego
    traktowania i priorytowania ruchu....

    Max