  • 1. Data: 2007-02-01 10:19:31
    Temat: Neostrada - okręg wałbrzyski (074)
    Od: "Rostov" <r...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z okolic Wałbrzycha, na numerze kierunkowym 074, zauważył od
    wczoraj spadek transferu na Neo ?
    Ja na opcji 512 mam prawie połowiczną stratę.

  • 2. Data: 2007-02-01 11:54:10
    Temat: Re: Neostrada - okręg wałbrzyski (074)
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Co prawda nie mam osobiście NEO ale DSL Szczecin i okolice też nie
    chodzi na 100% ale to już od dawna. TPSA najwyraźniej zaczyna mieć
    problemy. Dziś będzie pad węzła Barlineckiego od 22-06 rano.
    Może się poprawi.

    Michał Sz.

  • 3. Data: 2007-02-01 12:31:04
    Od: jaSS <jass@zlew_nospam_.info>

    Rostov napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z okolic Wałbrzycha, na numerze kierunkowym 074, zauważył od
    > wczoraj spadek transferu na Neo ?
    > Ja na opcji 512 mam prawie połowiczną stratę.

    Nowy miesiąc się zaczął fTP zresetowało limity i wszystkie
    dziecineostrady odkopały emule i torrenty

    -jasiu.

  • 4. Data: 2007-02-01 12:32:52
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    jaSS napisał(a):
    > Nowy miesiąc się zaczął fTP zresetowało limity i wszystkie
    > dziecineostrady odkopały emule i torrenty

    nawet lepiej:

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=7440
    http://biznes.onet.pl/0,1477334,wiadomosci.html

  • 5. Data: 2007-02-01 13:23:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    jaSS napisał(a):

    > Nowy miesiąc się zaczął fTP zresetowało limity i wszystkie
    > dziecineostrady odkopały emule i torrenty

    Niech Pan się odpręży i odpocznie... Bo tak już zostanie.

    Nie ma już limitów :-(

    M.