  • 1. Data: 2007-02-02 12:47:07
    Temat: czy coś się dzieje w sprawie spodkania w Poznaniu z p. z UKE ??
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    nawiązując do wątku "NEO+DSL ich szybkość i cena a FR/ATM czy UKE o tym
    nic nie nie wie ? ", mam pytanie czy coś w tej sprawie wiadomo i co na
    to UKE która z wypowiedzi w wcześniejszym wątku chciała "nas" wysłuchać ??

    ps. czekam spokojnie na obniżkę cen łącz dla ISP.

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2007-02-02 12:51:20
    Od: Jan Lokita <m...@d...pl>

    Michal Sz napisał(a):
> [...]
    > to UKE która z wypowiedzi w wcześniejszym wątku chciała "nas" wysłuchać ??
    >
    > ps. czekam spokojnie na obniżkę cen łącz dla ISP.

    Przy obecnych promocjach to juz chyba zaczyna byc niespokojnie! :)

  • 3. Data: 2007-02-02 21:55:47
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    lepiej zostawcie te ceny w spokoju,
    przynajmniej jest rynek w tej branzy
    w przeciwienstwie do rynku end-user

    pozdro
    Wasyl

  • 4. Data: 2007-02-03 07:01:37
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Wasyl napisał(a):
    > lepiej zostawcie te ceny w spokoju,
    > przynajmniej jest rynek w tej branzy
    > w przeciwienstwie do rynku end-user
    >
    > pozdro
    > Wasyl

    jak ceny zostaną to rynek zniknie

  • 5. Data: 2007-02-03 08:13:56
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 03 Feb 2007 08:01:37 +0100, kulek wrote:

    > jak ceny zostaną to rynek zniknie

    tak szybko nie zniknie

    --
    futszaK
    0601061867

  • 6. Data: 2007-02-03 09:11:11
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > tak szybko nie zniknie

    nie mówiłem, że szybko. Jednak sprzedaż łącz hurtowych drożej niż dla
    end-usera.. .to chyba Polski wynalazek ?

  • 7. Data: 2007-02-03 09:28:11
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 03 Feb 2007 10:11:11 +0100, kulek wrote:

    > nie mówiłem, że szybko. Jednak sprzedaż łącz hurtowych drożej niż dla
    > end-usera.. .to chyba Polski wynalazek ?

    podobnie jak dzielenie lacz abonenckich na kilkuset swoich klientow...

  • 8. Data: 2007-02-03 21:17:44
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > podobnie jak dzielenie lacz abonenckich na kilkuset swoich klientow...
    co w wiekszosci wypadkow jest spowodowane cena lacza operatorskiego. ale tak
    zle chyba nie jest, ponizej 200zl/mbps zeta mozna kupic lacze, kwestia
    wolumenu.
    --
    Robert CyberM

  • 9. Data: 2007-02-03 21:40:52
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 03 Feb 2007 22:17:44 +0100, Robert CyberM wrote:

    > co w wiekszosci wypadkow jest spowodowane cena lacza operatorskiego. ale tak
    > zle chyba nie jest, ponizej 200zl/mbps zeta mozna kupic lacze, kwestia
    > wolumenu.

    podobnie jak i ponizej 100zl/mbps zeta, kwestia wolumenu, zwlaszcza ze
    takiej osiedlowce bez hostingow nie jest potrzebne 50% uploadu do tepsy bo
    i bez tego wielbiciele p2p beda zadowoleni

    problemem jest rozdrobnienie sieci co nie zmienia faktu ze wiecej mozna
    zarobic robiac nawet urynakonkurencje dla TPSA niz pracujac tam w
    charakterze pracownika najemnego :>