  • 1. Data: 2009-02-01 11:07:45
    Temat: opinie o Dell,u 24
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    mam zamiar kupić nowy monitor 24 cale, wybór padł na ten [
    http://www.twenga.pl/oferta/39568/163672129889165477
    6.html ] proszę o
    opinie o nim, bo w necie nic nie znalazłem.

  • 2. Data: 2009-02-01 11:48:31
    Temat: Re: opinie o Dell,u 24
    Od: "M" <...@d...ru>

    >bo w necie nic nie znalazłem.

    bo monitorów na matrycy TN 24" jest zatrzęsienie i nie ma wielu chętnych do
    przepłacenia conajmniej 3 stówek (skoro mozna kupic podobny samsung LG itp
    taniej)

    M<

  • 3. Data: 2009-02-01 14:44:04
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    no, niby tak, ale jakość obrazu zależy tez od elektroniki monitora

  • 4. Data: 2009-02-01 18:05:05
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 01 Feb 2009 12:07:45 +0100, Gupik
    <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:

    >mam zamiar kupić nowy monitor 24 cale, wybór padł na ten [
    >http://www.twenga.pl/oferta/39568/16367212988916547
    76.html ] proszę o
    >opinie o nim, bo w necie nic nie znalazłem.

    mam kilka takich od prawie dwoch lat. sprawuja sie wysmienicie. zero
    problemow. dobre oddawanie kolorow, kontrast, jasnosc. nic wiecej nie
    trzeba. szczerze moge polecic. <rs>

  • 5. Data: 2009-02-01 18:39:42
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteriapl> napisal w wiadomosci
    > niby tak, ale jakość obrazu zależy tez od elektroniki monitora

    Reprodukcja barw, czas reakcji i kat dobrego widzenia od rodzaju matrycy.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2009-02-02 10:45:56
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

    > Reprodukcja barw, czas reakcji i kat dobrego widzenia od rodzaju matrycy.

    Oraz od rodzaju i jakosci podswietlenia. Dlatego monitory wyposazone w ta
    sama matryce potrafia dawac zupelnie roznej jakosci obraz.