  • 1. Data: 2007-01-11 15:55:59
    Temat: Nie kopać leżącego ??
    Od: Mario <o...@o...pl>

    Ktoś tu we wcześniejszych wątkach napisał abym nie kopał leżącego......
    Nie mam zamiaru go kopać, nie mam nawet sił wymawiać nazwy tej
    wspaniałej firmy, ale to co wyprawia ostatnio w Szczecinie (a może nie
    tylko) to już normalnie tragedia.

    Od nowego roku NIE MA DNIA aby nie było przerw po kilka, czy kilkanaście
    minut. A to znika wszystko, a to "tylko" ruch do tepsy na kilka godzinek !!

    Ostrzegam wszystkich przed wchodzeniem do tego bagna - jeśli ktoś ma
    zamiar !!
    W najbliższym czasie zwijam się z tej profesjonalnej firmy. Kiedyś
    telefony od moich klientów były rzadkością z pretensjami dotyczącymi
    jakości internetu, teraz zaczynają już być standardem...(na szczęście
    mam jakieś "lightowe" łącze zapasowe, to coś tam działa....)

    Osobnym tematem jest ich "blueline"....zachowuje się dokładnie jak
    tepsiany...najpierw trzeba odczekać swoje, a późnej..to pełen
    profesjonalizm, począwszy od ordynarnego :"co wogóle Pani nie działa ??"
    , a skończywszy na wypytywaniu o rodzaj radiolinii jaki mamy, o adresy
    IP .....( sądziłem, że w takiej firmie z certyfikatami "zarządzania
    jakością" jest to jakoś inteligentnie rozwiązane)....

    Proszę nie czepiajcie się mnie za powyższe wypociny - musiałem jakoś
    odreagować.

    Gdyby ktoś chciał wziąć udział w ekstremalnej grze i sprawdzić czy jest
    asertywny, to zapraszam do współpracy z firmą XXXX. Emocje gwarantowane.

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 2. Data: 2007-01-11 16:13:28
    Temat: Re: Nie kopać leżącego ??
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Mario wrote:

    > Od nowego roku NIE MA DNIA aby nie było przerw po kilka, czy kilkanaście
    > minut. A to znika wszystko, a to "tylko" ruch do tepsy na kilka godzinek !!

    Ja od kilku dni mam otwarte dwa zgłoszenia odnośnie tragicznego transferu na
    zagranicę. W odpowiedzi załozyli mi MRTG na łącze jako całość (ROTFL), a
    zagranica dalej się dławi. Ichny matrix wczoraj już nawet pinga do Frankfurtu
    nie pokazywał, wiec wieczorem admin pokrecił przy trasach i dopiero jak
    uzyskał coś, czego normalnie robić się nie powinno, (asymetryczny routing -
    upload via GTS powrót zagranicy via Netia i Pionier) zaczeło jakoś działać.
    Paranoja jakaś.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 3. Data: 2007-01-11 16:34:51
    Od: Mariusz Zabraniak <o...@o...pl>

    > całość (ROTFL), a zagranica dalej się dławi. Ichny matrix wczoraj już
    > nawet pinga do Frankfurtu nie pokazywał, wiec wieczorem admin pokrecił

    to mi się podoba z tym Frankfurtem - "bd" . Zawsze twierdziłem, że
    powinienem zdjąć u siebie wszystkie wykresy i tym samym nie będę miał
    żadnych awarii..... żadnych stresów...

    > powinno, (asymetryczny routing - upload via GTS powrót zagranicy via
    > Netia i Pionier) zaczeło jakoś działać.
    > Paranoja jakaś.

    ha, ja już "niuansików" się nie czepiam, coby nikt nie mówił, że kopię
    leżącego....(ale ludy grające w WoWa już mi suszą, że im "laguje")

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 4. Data: 2007-01-11 18:49:44
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Thu, 11 Jan 2007 16:55:59 +0100
    From: Mario
    [...]
    > Proszę nie czepiajcie się mnie za powyższe wypociny - musiałem jakoś
    > odreagować.

    pl.pregierz to piętro niżej, pierwsze drzwi po prawej.

    Pozdrawiam,
    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/ *temporarily down*
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 5. Data: 2007-01-11 19:21:41
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Tomasz Śląski napisał(a):

> [...]
    > przy trasach i dopiero jak uzyskał coś, czego normalnie robić się nie
    > powinno, (asymetryczny routing - upload via GTS powrót zagranicy via

    nie zglaszalem, ale potwierdzam. momentami zagramanica lezy.

  • 6. Data: 2007-01-11 19:39:44
    Od: Mariusz Zabraniak <o...@o...pl>

    > pl.pregierz to piętro niżej, pierwsze drzwi po prawej.

    przepraszam, ale "tonący brzytwy się chwyta". Bynajmniej nie tonę, ale
    chyba tylko tą drogą można dotrzeć do kogoś "wyższego" niż tylko zwykły
    BOK, na którym to rozbijają się wszystkie żale, reklamacje itp.
    "Góra" pewnie sobie siedzi zadowolona, planuje oszczędności..... i
    "liczy" już zyski na swoich neostradach i dslach.

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 7. Data: 2007-01-11 19:48:57
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 11 Jan 2007 20:39:44 +0100, Mariusz Zabraniak wrote:

    > przepraszam, ale "tonący brzytwy się chwyta". Bynajmniej nie tonę, ale
    > chyba tylko tą drogą można dotrzeć do kogoś "wyższego" niż tylko zwykły
    > BOK, na którym to rozbijają się wszystkie żale, reklamacje itp.

    spoko spoko, tam sie teraz o kase kloca wiec sam wiesz

    > "Góra" pewnie sobie siedzi zadowolona, planuje oszczędności..... i
    > "liczy" już zyski na swoich neostradach i dslach.

    :)

    --
    futszaK
    0601061867

  • 8. Data: 2007-01-11 20:02:09
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Mariusz Zabraniak wrote:

    > przepraszam, ale "tonący brzytwy się chwyta". Bynajmniej nie tonę, ale
    > chyba tylko tą drogą można dotrzeć do kogoś "wyższego" niż tylko zwykły
    > BOK, na którym to rozbijają się wszystkie żale, reklamacje itp.

    Może to i racja, swego czasu (troche offtopicowo) onet bez zapowiedzi
    powyłączał usługi odpowiedzialne za moderacje grup dyskusyjnych.
    Odpowiedzi na majle albo wcale, albo ponizej krytyki.. post na newsach
    uczynił cuda - zmobilizowali się w ciągu dnia ;)

    Tak czy owak, sądze że to wyjątek. Wiadomość musi trafić do kogoś komu
    na czymś tam zależy. Usenet to wciąż elitarne grono, choc może
    niedoceniam wpływu...

    W erze skrajnie debilnych (sorry za słownictwo) BlueLinii, korzystam ze
    swojej upi*sci, nagrywam rozmowy telefoniczne, czasami te na zywo.
    Jezeli nie da się dogadać, informacje idzie wyzej, wyzej. Często to
    dziala, czasami nawet cos sie zyska (reklamacje i odszkodowania rzecz
    jasna).

    pozdrawiam z pola bitwy ;)

    Rafał

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 9. Data: 2007-01-11 20:30:42
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    Co chwila czkawka, raz pada jedno lacze, raz drugie...

    Ja mysle że GTS w tym miesiącu nie otrzyma pieniążków za _internet_

    Szkoda że podpisali SLA na max 10 utraconych pingow w szkielecie w
    przeciagu 10sekud :-)
    Szkoda tylko ża każde takie flapniecie powoduje negatywne nastawienie
    klientów...

  • 10. Data: 2007-01-11 22:45:19
    Temat: Re: Nie kopa? le??cego ??
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mario <o...@o...pl> wrote:
    > Kto? tu we wcze?niejszych w?tkach napisa? abym nie kopa? le??cego......
    > Nie mam zamiaru go kopa?, nie mam nawet si? wymawia? nazwy tej
    > wspania?ej firmy, ale to co wyprawia ostatnio w Szczecinie (a mo?e nie
    > tylko) to ju? normalnie tragedia.

    Pociesze Cie, jesli to pocieszenie, ze Futuro (juz Netia) ostatnio
    tez ma czeste awarie, a do tego nie da sie dodzwonic do technikow
    jak kiedys, tylko infolinia, pani pyta czy restartowalem modem (grrr!),
    nikt nie oddzwania, itd. Jesli nie zrobia jakiegos dzialu, ktory bedzie
    sie klientami symetrycznymi lepiej opiekowal, to trzeba bedzie sie wyniesc.

    a.