  • 1. Data: 2020-11-20 10:58:59
    Temat: Nie kupowac aut na B!
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tragiczny-wypade
    k-luksusowym-bentleyem-nie-zyje-kierowca/ezhbyq5

  • 2. Data: 2020-11-20 15:50:15
    Temat: Re: Nie kupowac aut na B!
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 20.11.2020 10:58, ąćęłńóśźż wrote:
    > www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tragiczny-wypade
    k-luksusowym-bentleyem-nie-zyje-kierowca/ezhbyq5

    Bo nie mają pasów.

  • 3. Data: 2020-11-21 10:17:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-11-20 o 10:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tragiczny-wypade
    k-luksusowym-bentleyem-nie-zyje-kierowca/ezhbyq5

    Nie jestem pewien, czy to ten sam, ale jestem w stanie uwierzyć, że to
    ten samochód posłał człowieka na śmierć. Ch... go wie, co ta elektronika
    mogła tym razem w aucie zablokować.
    A chodzi dokładnie o Benltlya Bentaygę.

    https://www.youtube.com/watch?v=RotkQpf6uMg&t=82s

    T.

  • 4. Data: 2020-11-21 12:45:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/11/2020 10:17, T. wrote:
    > A chodzi dokładnie o Benltlya Bentaygę.
    > https://www.youtube.com/watch?v=RotkQpf6uMg&t=82s

    Okiem elektronika ignoranta: padła jakaś główna magistrala
    komunikacyjna. Serwisanci w B nie ogarniają takich dupereli ;)?

  • 5. Data: 2020-11-21 15:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > że to ten samochód posłał człowieka na śmierć. Ch... go wie, co ta
    > elektronika mogła tym razem w aucie zablokować.

    Trzeba sobie zostawić jakis procencik niepewnosci ale znajac zycie to
    jednak czynnik białkowy w aucie nastawił zbyt wysoko wspolczynnik
    niesmiertenosci i bec - mamy cie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 6. Data: 2020-11-21 19:30:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-11-21 o 10:17, T. pisze:
> [...]
    >>

    > Nie jestem pewien, czy to ten sam, ale jestem w stanie uwierzyć, że to
    > ten samochód posłał człowieka na śmierć. Ch... go wie, co ta elektronika

    Gdyż to samochód dla osób mówiących "wyłanczam samochód" :-)

  • 7. Data: 2020-11-21 19:32:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-11-20 o 10:58, ąćęłńóśźż pisze:

    > www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tragiczny-wypade
    k-luksusowym-bentleyem-nie-zyje-kierowca/ezhbyq5

    "Strona nie została odnaleziona" - już zadziałały służby PRowskie
    zaprawione w dieselgate.

  • 8. Data: 2020-11-22 17:18:41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-11-21 19:32, Poldek wrote:

    k-luksusowym-bentleyem-nie-zyje-kierowca/ezhbyq5

    > "Strona nie została odnaleziona" - już zadziałały służby PRowskie
    > zaprawione w dieselgate.

    https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cach
    e:mY0vjAYck4wJ:https://www.onet.pl/informacje/onetwa
    rszawa/tragiczny-wypadek-luksusowym-bentleyem-nie-zy
    je-kierowca/ezhbyq5,79cfc278+&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=
    pl&client=firefox-b-d