  • 21. Data: 2021-09-13 07:58:18
    Temat: Re: Nie żyje Agnieszka Pyra, Tomek w Szpitalu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2021 15:23:36 +0200, nadir napisał(a):

    > Powtórzę, bo nadal nie rozumiesz.
    > Pilota nikt na siłę w samochodzie rajdowym nie trzyma, całkiem odwrotnie
    > niż z psa przetrzymywanego przez jego właściciela.

    Pies to zazwyczaj dobrowolnie sie trzyma przy "wlascicielu".

    J.

  • 22. Data: 2021-09-13 08:03:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2021 14:55:55 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > https://twitter.com/BielskieDrogi/status/14366241973
    93035268

    > :'(

    serdeczne wyrazy wspolczucia dla Tomka.

    J.

    P.S. ciekawe co na to policja/prokurator - beda nalegali, aby mu PJ
    zabrac ?

  • 23. Data: 2021-09-13 09:44:20
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-09-12 o 17:49, Shrek pisze:

    93035268

    > Jak zobaczyłem nagłówek w gazecie to myślałem, żeby tylko nie oni...
    > Trzymaj się Tomek!

    Zdjęcie Civica plus news tutaj, to niestety tylko jedna ekipa była do
    wyboru. Oby Tomek wyszedł w miarę cało ze szpitala, mają córkę do
    wychowania, oby zatańczył na jej ślubie :)

    --
    viktorius

  • 24. Data: 2021-09-13 10:06:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Albo jechac wolno i bezpiecznie ... i zostac zgniecionym przez
    > nieuwaznego/zaspanego kierowce tira ...
    >
    > Trzeba miec troche szczescia, czy jak kto woli - dobrego Aniola Stroza
    > https://www.youtube.com/watch?v=-kfm-83c5NE

    To jest bardzo słabe - puszczać takiego wyjca przez las. Mogliby
    wyznaczać takie odcinki przez jakieś pola, a nie środek lasu...
    Najlepiej po drogach gruntowych - wtedy byłoby ciekawie, a i prędkości
    mniejsze.
    T.

  • 25. Data: 2021-09-13 10:08:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-09-11 o 21:39, Uzytkownik pisze:

    > Zależy jak kto. Bardzo fajni, sympatyczni ludzie. Przykro czytać takie
    > wiadomości. Wyrazy współczucia dla Tomka i jego rodziny.

    Dla adrenaliny ryzykował życiem swoim i żony. A nie mógł skakać na
    bungee albo ze spadochronem? Przynajmniej jej by nie narażał...
    T.

  • 26. Data: 2021-09-13 10:51:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2021 10:08:53 +0200, T. wrote:

    > Dla adrenaliny ryzykował życiem swoim i żony. A nie mógł skakać na
    > bungee albo ze spadochronem? Przynajmniej jej by nie narażał...

    A jakby sie jej skakanie spodobalo ?

    J.

  • 27. Data: 2021-09-13 11:37:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2021 10:06:57 +0200, T. wrote:

> [...]
    > wyznaczać takie odcinki przez jakieś pola, a nie środek lasu...
    > Najlepiej po drogach gruntowych - wtedy byłoby ciekawie, a i prędkości

    Czasem puszczaja.
    Ale widac malo takich drog, albo nie lubia.
    A i tam wypadki nie/ciekawe moga sie zdarzyc.

    A jak na zlosc - przy drodze to drzewa rosna

    https://www.youtube.com/watch?v=hZlDXkRxhPE
    https://www.youtube.com/watch?v=-A_BNzdgKcs

    I predkosci wcale niekoniecznie male

    https://www.youtube.com/watch?v=3xZqCqIkWBc

    J.

    P.S. gdzies mi zginal finski rajd ... zostaje polski
    https://www.youtube.com/watch?v=_RqS7G4Nor8

  • 28. Data: 2021-09-13 13:25:31
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 13.09.2021 o 09:44, viktorius napisał:

    > Zdjęcie Civica plus news tutaj, to niestety tylko jedna ekipa była do
    > wyboru. Oby Tomek wyszedł w miarę cało ze szpitala, mają córkę do
    > wychowania, oby zatańczył na jej ślubie :)

    Przedtem jeszcze musi wyjść z pierdla, gdy prokurator przywoła
    art. 177 kk. w związku z "niedostosowaniem przez sprawcę wypadku
    prędkości pojazdu do warunków panujących na drodze":

    "§1. Kto, naruszając, chociażby nieumyślnie, zasady bezpieczeństwa
    w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym, powoduje nieumyślnie wypadek,
    w którym inna osoba odniosła obrażenia ciała określone w art. 157 § 1
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    §2. Jeżeli następstwem wypadku jest śmierć innej osoby albo ciężki
    uszczerbek na jej zdrowiu, sprawca podlega karze pozbawienia wolności
    od 6 miesięcy do lat 8".

  • 29. Data: 2021-09-13 13:34:03
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Collie w

    > Przedtem jeszcze musi wyjść z pierdla, gdy prokurator przywoła
    > art. 177 kk. w związku z "niedostosowaniem przez sprawcę wypadku
    > prędkości pojazdu do warunków panujących na drodze":

    Idź sobie stąd, najlepiej w piz..

    <http://sn.pl/Sites/orzecznictwo/Orzeczenia1/V%20KK%
    20158-07.pdf>

    --
    'Tom N'

  • 30. Data: 2021-09-13 13:45:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-09-2021 o 13:25, Collie pisze:

    > Przedtem jeszcze musi wyjść z pierdla, gdy prokurator przywoła
    > art. 177 kk. w związku z "niedostosowaniem przez sprawcę wypadku
    > prędkości pojazdu do warunków panujących na drodze":

    To był OS czy odcinek dojazdowy?
    Na OS chyba nie ma zagrożenia karnego z tytułu wypadku.....?