  • 11. Data: 2021-09-12 11:03:12
    Temat: Re: Nie żyje Agnieszka Pyra, Tomek w Szpitalu
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.09.2021 o 10:31, Collie pisze:

    > Wszystko ładnie-pięknie, tyle że "nasz były grupowicz" zabił
    > Bogu ducha winną kobietę.

    Bogu ducha winna, to by była gdyby ją trafił na pasach, ale w ten sport
    wkalkulowane jest ryzyko. Pilot doskonale zdaje sobie z tego sprawę i
    nikt na siłę go do samochodu rajdowego nie wciska.

    > Tak, zabił, bo to on spowodował
    > wypadek, jadąc "szybko, ale bezpiecznie"

    Zobaczymy co ustali prokurator.

    > w absurdalnym Rajdzie
    > Śląskim: wąskimi dróżkami pośród familoków.

    A jaka to różnica, wąskie dróżki pośród familoków czy szersze szutrowe w
    środku lasu?

  • 12. Data: 2021-09-12 12:03:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Wszystko ładnie-pięknie, tyle że "nasz były grupowicz" zabił
    > Bogu ducha winną kobietę. Tak, zabił, bo to on spowodował
    > wypadek, jadąc "szybko, ale bezpiecznie" w absurdalnym Rajdzie
    > Śląskim: wąskimi dróżkami pośród familoków.

    Taki ten sport jest. Oboje nie mogli o tym nie wiedzieć.

  • 13. Data: 2021-09-12 12:55:35
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 12.09.2021 o 11:03, nadir napisał:

    > A jaka to różnica, wąskie dróżki pośród familoków czy szersze szutrowe w
    > środku lasu?

    W środku lasu nie, szkoda lasu: niech się ścigają na torach ku temu
    zbudowanych, tak jak ściganty na F1, czy MX, bez osób towarzyszących -
    jak chcą się zabić, to sami. Miejsca pilota w Rajdzie Dookoła Familoków
    można życzyć tylko wrogowi, a nie żonie ściganta jadącego "szybko, ale
    bezpiecznie".

  • 14. Data: 2021-09-12 15:23:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.09.2021 o 12:55, Collie pisze:

    > Miejsca pilota w Rajdzie Dookoła Familoków
    > można życzyć tylko wrogowi, a nie żonie ściganta jadącego "szybko, ale
    > bezpiecznie".

    Powtórzę, bo nadal nie rozumiesz.
    Pilota nikt na siłę w samochodzie rajdowym nie trzyma, całkiem odwrotnie
    niż z psa przetrzymywanego przez jego właściciela.

  • 15. Data: 2021-09-12 15:45:36
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > jak chcą się zabić, to sami. Miejsca pilota w Rajdzie Dookoła Familoków
    > można życzyć tylko wrogowi, a nie żonie ściganta jadącego "szybko, ale

    Przecież ten sport na tym polega, że kierowca z pilotem jadą. Ty chcesz
    jakiś inny sport wymyślać? Dureń.

  • 16. Data: 2021-09-12 17:49:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Hello,
    >
    > https://twitter.com/BielskieDrogi/status/14366241973
    93035268

    Jak zobaczyłem nagłówek w gazecie to myślałem, żeby tylko nie oni...
    Trzymaj się Tomek!

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-09-12 21:34:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Collie,

    Sunday, September 12, 2021, 12:55:35 PM, you wrote:

> [...]
    > jak chcą się zabić, to sami. Miejsca pilota w Rajdzie Dookoła Familoków
    > można życzyć tylko wrogowi, a nie żonie ściganta jadącego "szybko, ale

    Nie mam pojęcia, kim jesteś, anonimie ale pojęcia nie masz i nie
    odróżniasz rajdów od wyścigów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2021-09-12 22:33:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Sep 2021 21:00:56 +0200, w <shiudg$426$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Wie,wie. Wyrazy współczucia dla Tomka.
    > Jak widzę na filmiku to wpadł w ogrodzenie i przęsło przebiło przednią
    > szybę i głowę pilota.

    Tak sądziłem po zdjęciach auta, że coś z ogrodzeniem. Samochód prawie
    nienaruszony.

    Fatalna sprawa :(

  • 19. Data: 2021-09-12 22:34:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 Sep 2021 10:31:21 +0200, w <1uixc071qjgq$.vrvflmylrrr2.dlg@40tude.net>,
    Collie <p...@b...pl> napisał(-a):

    > Tak, zabił, bo to on spowodował
    > wypadek, jadąc "szybko, ale bezpiecznie" w absurdalnym Rajdzie
    > Śląskim: wąskimi dróżkami pośród familoków.

    Tak, na pewno spotkanie z drzewem przy 2x większej prędkości jest dużo
    bezpieczniejsze.
    Żeś debil.

  • 20. Data: 2021-09-13 05:12:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2021 10:31:21 +0200, Collie napisał(a):

    > Wszystko ładnie-pięknie, tyle że "nasz były grupowicz" zabił
    > Bogu ducha winną kobietę.

    Wiedziala jak to wyglada.

    > Tak, zabił, bo to on spowodował
    > wypadek, jadąc "szybko, ale bezpiecznie" w absurdalnym Rajdzie
    > Śląskim: wąskimi dróżkami pośród familoków.

    Taki sport. Myslisz, ze lepiej np rzucac mlotem i umrzec na serce w
    wieku 30 lat, czy biegac za pilka, a potem jezdzic na wozku,
    czy zyc zdrowo i zejsc na Covid ?

    Albo jechac wolno i bezpiecznie ... i zostac zgniecionym przez
    nieuwaznego/zaspanego kierowce tira ...

    Trzeba miec troche szczescia, czy jak kto woli - dobrego Aniola Stroza
    https://www.youtube.com/watch?v=-kfm-83c5NE
    https://www.youtube.com/watch?v=oI4MvT5Vu5I

    J.