  • 1. Data: 2020-09-18 15:05:35
    Temat: Niska predkosc kopiowania z kamerki po USB
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam kamerkę (Full HD), z której filmy kopiują się kabelkiem USB równo 8,4 MB/s na
    serwer czy komputer.
    To makabrycznie wolno nawet jak na USB 2.0, pełne 32 GB idzie z półtorej godziny
    (rzadko nagrywam do pełna, ale bywa).
    Co ogranicza tę prędkość, elektronika kamerki?
    Kamerka zapisuje na karcie microSDHC (bardzo szybkiej, więc nie będącej wąskim
    gardłem) - oczywiście mógłbym przekładać kartę i
    zrzucać nawet do 90 MB/s, ale po paru dniach urwałbym gumową klapkę karty (tak jak
    urwała się klapka gniazda microUSB).
    Dlaczego nie następuje pełne wysycenie parametrów połączenia USB 2.0 kabelkiem
    (kabelki OK, różne dają identyczne wyniki)?
    Jest jeszcze tryb WiFi, ale nie próbowałem (i tak trzeba by kablem podpiąć zasilanie,
    bo aku nie wytrzyma).