  • 1. Data: 2020-09-20 16:30:36
    Temat: co robi linuksiarz?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jak mu bardzo się podoba sprzęt a nie ma sterów pod linuksa? :)

    taka mię naszła rozkmina przy niedzieli.

    --
    Piter

    lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć

  • 2. Data: 2020-09-20 18:12:08
    Temat: Re: co robi linuksiarz?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-20 o 16:30, PiteR pisze:
    > jak mu bardzo się podoba sprzęt a nie ma sterów pod linuksa? :)
    >
    > taka mię naszła rozkmina przy niedzieli.

    Pisze jeśli Linuxiarz a nie samozwaniec.

  • 3. Data: 2020-09-20 18:37:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/09/2020 16:30, PiteR wrote:
    > jak mu bardzo się podoba sprzęt a nie ma sterów pod linuksa? :)

    Wybierze inny system operacyjny. To nie religia. I są VM.

  • 4. Data: 2020-09-20 19:07:06
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 20.09.2020 o 16:30, PiteR pisze:
    > jak mu bardzo się podoba sprzęt a nie ma sterów pod linuksa? :)

    Jeśli sprzęt jest po prostu bardzo nowy na rynku ale jednak
    mainstreamowy (CPU, chipset, GPU, Wifi 6, dźwięk itd) to u mnie
    przynajmniej problemy dało się rozwiązać instalując wersję rozwojową
    linuxa + 2 dni dłubania i konsultacji z Google. Inna sprawa że
    konfigurowałem tego linuxa dla sportu chyba, bo pod Windows mam wszystko
    łącznie z środowiskiem Xampp które czasem używam w zastępstwie
    prawdziwego Linuxa.

  • 5. Data: 2020-09-21 01:03:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-20, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > jak mu bardzo się podoba sprzęt a nie ma sterów pod linuksa? :)

    Tak, że się nic nie da zrobić i sprzęt jest nieużywalny, to bardzo
    rzadkie przypadki. Zwykle nie działa jakieś coś lub działa z ograniczoną
    funkcjonalnością. Jeśli wynika to z nowości urządzeń (czipsetu), to
    trzeba zwykle parę miesięcy poczekać. Jeśli z wysokiej specyfiki
    sprzętu, zrezygnować. Jeśli dana funkcjonalność nie jest nam do
    szczęścia potrzebna, mieć to w d.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2020-09-23 12:37:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > jak mu bardzo się podoba sprzęt a nie ma sterów pod linuksa? :)

    Rezygnuje ze sprzętu. Przynajmniej ja sprzęt dobieram pod system a nie
    odwrotnie. Ma działać z Linuksem. Jak nie działa, to tym gorzej dla
    sprzętu.

    Raz zdarzyło mi się napisać driver. Nawet chciałem go wciągnąć do kernela,
    ale poległem na biurokracji, więc olałem to i używałem sam.

    --
    Przychodzi mrówka do krawca i mówi:
    - Jest nitka?