  • 51. Data: 2022-01-30 22:12:59
    Temat: Re: No dobra, to gdzie kupić 6500XT?
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 30/01/2022 19:55, RadoslawF wrote:

    > To ty przegrałeś na argumenty i zasłaniasz się filmikiem jakiegoś
    > białorusina.
    > Zrób to co on to wrócimy do tematu, bo na razie to to ty zostałeś
    > niewolnikiem. Aktualnie zbiegłym za granicę.  :-)

    Nie bede sie bil z trollem, mam gdzies twoje zdanie. Milego
    popierdzielania w maseczce, niewolniku systemu. :)
    Ode mnie EOT, pa.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 52. Data: 2022-01-31 10:45:14
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 30.01.2022 o 14:27, pioruns pisze:

    > A wiec lepiej nosic maseczke? Niewolnik robi, co mu kaza, wy tez? Jak
    > trucizne policjant kaze polknac na miejscu, tez polkniesz, bo przeciez
    > sie nie bedziesz ciagac po sadach bo szkoda czasu?
    > Kurwa ludzie, gdzie wy macie jaja?

    Nie, tylko co z tym jednostka może zrobić w kraju takim jak Polska?
    Niewolnik musi zgodzić się nie tylko na noszenie maski ale także na
    zapinanie "pasa bezpieczeństwa" w swoim aucie mimo to że zdarzają się
    destrukcyjne wyniki tego rygoru. Polak także musi się poddawać
    poniżającym czynnościom dmuchania w balonik bo może to poskutkować tylko
    czymś jeszcze dla niego gorszym. Tak, nie bójmy/wstydźmy się przyznać że
    jesteśmy tylko niewolnikami do spełniania zachcianek władców, bo to nie
    nasza wina.

    Wracając jeszcze do masek, tu oczekuję nie idiotycznych płynących
    zewsząd i wprowadzających dezinformację spekulacji, a jasnego komunikatu
    tego czegoś co niektórzy nazywają "rzecznikiem praw obywatelskich",
    zamiast tylko siedzieć z głową w d*ie władzy niech zacznie wreszcie dla
    tego obywatela coś robić, choćby za pomocą informacji.

  • 53. Data: 2022-02-02 11:44:10
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-30 o 22:12, pioruns pisze:

    > Nie bede sie bil z trollem, mam gdzies twoje zdanie. Milego
    > popierdzielania w maseczce, niewolniku systemu. :)
    > Ode mnie EOT, pa.

    Miłej wegetacji na wygnaniu zbiegły niewolniku.
    A skoro ci tam tak fajnie to dlaczego nie rozmawiasz z tambylcami
    na ichnich grupach? Mają cie za coś gorszego? Maja rację. :-)

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2022-02-03 23:01:11
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 02/02/2022 10:44, RadoslawF wrote:

    > Miłej wegetacji na wygnaniu zbiegły niewolniku.
    > A skoro ci tam tak fajnie to dlaczego nie rozmawiasz z tambylcami
    > na ichnich grupach? Mają cie za coś gorszego? Maja rację.  :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Hahaha :) Nie ma to jak przegrac na argumenty i walic personalne obelgi
    aby tylko zirytowac wspolrozmowce. Tak sie wlasnie zachowuje troll.
    Niestety nie ze mna te numery. Mam na Ciebie wywalone, niewolniku. Jak
    tam chodzenie w maseczce w Lidlu? :) A trzecia dawka Pfizerka juz byla?

    --
    pozdrawiam, pioruns

  • 55. Data: 2022-02-05 12:11:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-03 o 23:01, pioruns pisze:

> [...]
    > Niestety nie ze mna te numery. Mam na Ciebie wywalone, niewolniku. Jak
    > tam chodzenie w maseczce w Lidlu? :) A trzecia dawka Pfizerka juz byla?

    A nazwanie kogoś niewolnikiem to personalna obelga czy tylko przegrany
    argument?