  • 1. Data: 2022-09-03 19:19:15
    Temat: Nokia 230 - problem z wysyłaniem MMS
    Od: Bad Worm <b...@p...pl>

    Jest sobie Nokia 230, telefon z gatunków "klasycznych" - staromodna
    klawiatura z dwunastoma przyciskami, system operacyjny nawiązujący do
    zapomnianego już Symbiana. Telefon pracuje w sieci Nju. Od pewnego czasu
    pojawiły się problemy z wysyłaniem MMSów - czasem przechodzą, czasem nie.
    Utworzyłem nowy zestaw ustawień dla MMS (o parametrach zgodnych z
    wytycznymi operatora), wyglądało na to że pomogło, ale jak się okazało nie
    na długo. Co ciekawe, w tym samym momencie gdy jest problem z wysyłaniem
    MMSów, nie ma żadnego problemu z ich odbieraniem. Macie jakieś pomysły
    gdzie szukać rozwiązania problemu? Mi aktualnie przychodzi jedynie powrót
    do ustawień fabrycznych, ale nie wiem czy nie wyśle to też w kosmos
    wszystkich kontaktów i wiadomości zapisanych w telefonie.
    www.kolejnafoto.pl