  • 11. Data: 2009-02-26 05:36:17
    Temat: Re: Notebook a duży monitor
    Od: Piotr Smerda <p...@g...pl>

    On Wed, 25 Feb 2009 12:27:43 +0100, Michal Kawecki wrote:

    > Tak, mój błąd :-). Dzięki za odpowiedź, skoro tak to nie pozostaje nic
    > innego jak podpiąć i przetestować, jak tylko sprzęt do mnie dotrze.

    Ja mam podłączony monitor Della 22" (1680x1050) do stacji dokującej Della
    przez DVI i wszystko działa bardzo dobrze. Podłączałem też monitory 27"
    (1920x1200/2560x1600) i także działało wszystko poprawnie.
    Testowałem w konfiguracjach:
    1. tylko monitor zewnętrzny
    2. duplikowany obraz na monitorze i LCD wyświetlacza
    3. Rozszerzony desktop na monitor zewnętrzny.

    Pivot także działa.

    Piotrek

  • 12. Data: 2009-02-27 07:47:57
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Z mojego doswiadczenia nie da się pracować jednoczesnie na dwóch ekranach o różnej
    rozdzielczości, standardowo system (konkretnie pewnie ATI) wymusza jednakową na obu
    więc na jednym z nich się robi "wirtualna rozdzielczość" (obraz wiekszy niz fizycznie
    monitor, trzeba przesuwać/scrolować).
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-02-27 10:26:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >jednakową na obu więc na jednym z nich się robi "wirtualna rozdzielczość"
    >(obraz wiekszy niz fizycznie monitor, trzeba przesuwać/scrolować).

    Z mojej praktyki z ATI 2400 wynika, że wyświetlacze pracuje na takich
    rozdzielczosciach jakie się im ustawi (z wyjątkiem trybu klonowania gdzie o
    rozdzielczości decyduje ta mniejsza).

    --
    marfi

  • 14. Data: 2009-02-28 07:55:15
    Od: Piotr Smerda <p...@g...pl>

    On Fri, 27 Feb 2009 08:47:57 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    więc na jednym z nich się robi "wirtualna rozdzielczość" (obraz wiekszy niz fizycznie

    Bzdury piszesz.
    Chipsety ATI w notebookach bez problemu obsługują różne rozdzielczości na
    dwóch monitorach przy rozciagniętym desktopie.
    Dell Latitude D600 - rozdzielczość matrycy 1400x1050, podłączony przez DVI
    przez stację dokującą monitor Dell 22" z rozdzielczością 1680x1050 i na obu
    działam bez problemów.
    Wszystko chodzi jak trzeba.
    Podłączałem ostatnio innego Della z matrycą 1920x1200 do TV LCD HD Ready
    (1366x768) poprzez złącze VGA D-SUB i też problemu nie było. Na Dellu był
    desktop Windows w natywnej rozdzielczości, na TV był MediaPlayer z filmem.
    Podobnie było z chipsetami Intel montowanymi w Maxdatach.

    Piotrek

  • 15. Data: 2009-02-28 08:52:34
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Zachowujesz się jak cham.
    Ale odpowiem nie chamowi, a innym.

    U mnie zachodzi odwrotny przypadek - akurat notek ma większą rozdzielczość niż
    zewnętrzny monitor.
    I ten zewnetrzny pracuje "wirtualnie" - pokazuje fragment ekranu.
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2009-02-28 16:59:54
    Od: Piotr Smerda <p...@g...pl>

    On Sat, 28 Feb 2009 09:52:34 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    zewnętrzny monitor.
    > I ten zewnetrzny pracuje "wirtualnie" - pokazuje fragment ekranu.

    Jak cham? ja tu nic chamskiego w tej odpowiedzi nie widzę. Bo to co
    napisałeś nie ma żadnego pokrycia w rzeczywistości. Sytuacja o której
    piszesz może mieć miejsce jedynie gdy dla natywnej rozdzielczości np
    1024x768 ustawisz np 2560x1600 - a przy pracy z dwoma monitorami na ogół
    rozciąga się desktop na oba. I wtedy to co napisałeś nie jest prawdą a
    bzdurą.

    Piotrek

  • 17. Data: 2009-03-08 18:48:14
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Zdecydowałem się na zakup BenQ FP241W. Po jego podłączeniu do owego
    Della notebook automatycznie gasi wewnętrzny wyświetlacz i przestawia
    rozdzielczość na 1920x1200, tak więc wszystko działa poprawnie i zgodnie
    z oczekiwaniami. Obraz jest krystalicznie czysty nawet po podłączeniu
    poprzez D-Sub. Pewnie jest to zasługą dobrej elektroniki zarówno w
    monitorze, jak i w notebooku.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/