  • 11. Data: 2015-01-29 08:11:42
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 28.01.2015 o 21:30, Swift pisze:

    > W zasadzie Office plus Internet.

    Ja mam Intel Core 2 1,8 GHz + 2 GB RAM.
    Działa jak trzeba na W7, na Mincie jeszcze lepiej.

  • 12. Data: 2015-01-29 09:03:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "BQB" napisał:

    > Więc więcej ram i ssd

    Czyli zwiększamy kilkukrotnie wartość zabytku przy kilkunastoprocentowym co
    najwyżej wzroście wydajności. Słaby interes.

    > i całkiem przyjemnie będzie się go w tych celach używać.

    Nie będzie. Sorry, mamy 2015 r..

    JoteR

  • 13. Data: 2015-01-29 09:36:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2015 23:03:28 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > W oczekiwaniu dysku na reakcję procesora ?

    A wypróbowałeś?
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2015-01-29 11:08:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Skylla napisa?(a):

    > Zapewne więcej da dodatkowa pamięć. Jaki ma być system operacyjny? Win
    > 8.1 powinno na tym działać całkiem sensownie.

    Na tym procku? vide:
    http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/what-is
    -pae-nx-sse2

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 15. Data: 2015-01-29 11:19:15
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-01-29 o 09:03, JoteR pisze:

    > Czyli zwiększamy kilkukrotnie wartość zabytku przy kilkunastoprocentowym
    > co najwyżej wzroście wydajności. Słaby interes.

    > Nie będzie. Sorry, mamy 2015 r..

    Office i internet na takim sprzęcie będzie źle działać?

  • 16. Data: 2015-01-29 11:34:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BQB napisa?(a):

    [...]

    > Office i internet na takim sprzęcie będzie źle działać?

    Zależy co konkretnie masz na myśli. Jeśli Worda 2.0 i Lynx to będzie
    śmigać. Z jakimś nowym MSO i dajmy na to chrome może być tragedia.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 17. Data: 2015-01-29 11:57:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "BQB" napisał:

    > Office i internet na takim sprzęcie będzie źle działać?

    Office będzie działał dobrze, natomiast strony www będą zamulać. Sorry, ale
    tzw.. entry level do znośnej pracy to dzisiaj procesor 2 rdzeniowy, HT nie
    ratuje sytuacji. Płyta jest, zdaje się, na DDR1? Porada, aby dokupił sobie
    więcej tego typu pamięci jest, delikatnie mówiąc, nieprzemyślana, a wiara w
    cudowną moc kilkukrotnego przyspieszania pracy starych komputerów przez dysk
    SSD (bo tylko takie przyspieszenie dałoby odczuwalnego kopa), pochodzi
    raczej z kręgów zbliżonych do ojca Baszobory.
    To ile kosztowałoby owe dołożenie pamięci do 4 GB i dysku SSD?

    JoteR

  • 18. Data: 2015-01-29 13:01:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pochodzi raczej z kręgów zbliżonych do ojca Baszobory.
    > To ile kosztowałoby owe dołożenie pamięci do 4 GB i dysku SSD?

    Firefox + Ablock +Noscript naprawdę przywracają Nowe zycie nawet mikrusom
    z procesorem Via 1GHz (np. EPIA)
    Ludzie... naprawdę nie musicie oglądać Eweliny Lisowskiej jeżeli nie
    chcecie.
    Jezeli chcecie to ... przepraszam,że nie w temacie.

    --
    marfi

  • 19. Data: 2015-01-29 13:08:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Jan 2015 13:01:38 +0100, marfi napisał(a):

> [...]

    Jesteś głupcem wkładając mi w usta słowa jakich nie powiedziałem.
    --
    Jacek

  • 20. Data: 2015-01-29 13:11:02
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > Jesteś głupcem wkładając mi w usta słowa jakich nie powiedziałem.

    a ty nawet nie wiesz komu odpisać