  • 11. Data: 2021-01-07 18:41:32
    Temat: Re: Nowy rok, nowe wiadomości, i znowu BMW
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 07.01.2021 o 11:08, K pisze:
    > Jesli chodzi o ilosc wypadkow to jestem wrecz pewien znacznego spadku w
    > momencie ukonczenia budowy miliona obwodnic i ekspresowek.

    Spadek nastąpił po oddaniu naszych autostrad więc Twoja wróżba zapewne
    się także spełni.

    --
    MN

  • 12. Data: 2021-01-07 19:05:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Jan 2021 16:37:44 +0000, K napisał(a):

    > Kombinacja tylnego napedu z duza moca i w niskiej cenie przyciaga
    > deficyt inteligencji. A bedzie tylko gorzej.

    a co z rynkiem nowych?

    Kombinacja tylnego napedu z duza moca jakos nie przeszkadza lekarzowi,
    prawnikowi, inzynierowi ?

    J.

  • 13. Data: 2021-01-07 20:09:40
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/01/2021 18:05, J.F. wrote:

    > a co z rynkiem nowych?
    >
    > Kombinacja tylnego napedu z duza moca jakos nie przeszkadza lekarzowi,
    > prawnikowi, inzynierowi ?
    >
    > J.

    Nie slyszalem aby lekarz albo prawnik w nowej piatce/siodemce driftowal
    na rondzie albo wjechal w tlum ludzi zapierdalajac 140/50.

  • 14. Data: 2021-01-08 00:10:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 19:09:40 +0000, K napisał(a):

    > Nie slyszalem aby lekarz albo prawnik w nowej piatce/siodemce driftowal
    > na rondzie

    no ok, moze to ich nie rajcuje.
    Choc ... co zlego w malym treningu na rondzie :-)

    > albo wjechal w tlum ludzi zapierdalajac 140/50.

    No ... tacy oni praworzadni, ze jezdza 50/50, czy tak dobrze jezdza,
    ze nie wypadaja zakretow mimo tylnego napedu?

    Te nowe auta to jeszcze naszpikowane elektronika, moze tak latwo nie
    wpadaja w poslizg ...

    J.

  • 15. Data: 2021-01-08 00:42:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2021-01-08 00:10, J.F. wrote:

    > no ok, moze to ich nie rajcuje.
    > Choc ... co zlego w malym treningu na rondzie :-)

    Nie musi być na rondzie, ale tylnonapędowcem ...

    http://niusy.pl/@tvn24.pl/ad2

    ... prawo jazdy mu zatrzymali. Rodzi się pytanie kto teraz będzie woził
    pasażerkę?

  • 16. Data: 2021-01-08 08:57:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2021 o 00:10, J.F. pisze:

    > No ... tacy oni praworzadni, ze jezdza 50/50, czy tak dobrze jezdza,
    > ze nie wypadaja zakretow mimo tylnego napedu?

    Między 50 a 140 jest sporo odcieni szarości;) Moje doświadczenia w
    warszawy na moto pokazują, że jak jadę 50 to inni jadą podobnie. Mam
    licznik w milach;)

    > Te nowe auta to jeszcze naszpikowane elektronika, moze tak latwo nie
    > wpadaja w poslizg ...

    Można wyłaczyć. Do sprawnego działania ESP i innych trzyliterowych
    bajerów od kontroli trakcji i poślizgów potrzebne jest działające ABS.
    Więc jeśli chodzi o stare szroty, to w wiekszości nawet nie trzeba
    wyłączać. Jedyne co trzeba to wyłączyć lampkę od ABS na przegląd;)

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-01-09 21:55:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-01-07 o 18:41, Marcin N pisze:

    > Spadek nastąpił po oddaniu naszych autostrad więc Twoja wróżba zapewne
    > się także spełni.

    Spadek, czy wzrost?
    Na ekspresówkach, autostradach i obwodnicach jest najwięcej dzwonów.

  • 18. Data: 2021-01-10 00:22:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 09.01.2021 o 21:55, Poldek pisze:

    > Spadek, czy wzrost?
    > Na ekspresówkach, autostradach i obwodnicach jest najwięcej dzwonów.

    Spadek.

    --
    MN

  • 19. Data: 2021-01-10 10:00:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    Saturday, January 9, 2021, 9:55:11 PM, you wrote:

    > Spadek, czy wzrost?
    > Na ekspresówkach, autostradach i obwodnicach jest najwięcej dzwonów.

    W przeliczeniu na kilometr*samochód - wątpię.

    W liczbach bezwzględnych zapewne tak, ale chyba to oczywiste, że na
    drogach o większym ruchu jest więcej wypadków.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2021-01-11 02:55:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-01-10 o 00:22, Marcin N pisze:

    > Spadek.

    Na drogach szybkiego ruchu ginie 5 razy więcej ludzi, niż na drogach
    krajowych.
    https://leftlane.pl/sie17/na-drogach-szybkiego-ruchu
    -ginie-5x-wiecej-osob-niz-na-drogach-krajowych.html