  • 21. Data: 2021-01-11 08:03:32
    Temat: Re: Nowy rok, nowe wiadomości, i znowu BMW
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-01-2021 o 02:55, Poldek pisze:

    > Na drogach szybkiego ruchu ginie 5 razy więcej ludzi, niż na drogach
    > krajowych.

    Na 100 wypadków.
    Co nie znaczy, że ogółem też....

  • 22. Data: 2021-01-12 20:12:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-01-06 o 17:03, Irokez pisze:

    I kolejne śmiertelne.
    Marka auta zupełnie przypadkowa.
    Kierowca Nissana nie żyje.

    https://www.youtube.com/watch?v=o18X1g8nN7A

    za SE: "Do tragicznego wypadku w Markach, a drodze wojewódzkiej 631
    doszło przed godz. 15. Nissan zderzył się czołowo z bmw. Siła uderzenia
    była tak duża, że nissan odbił się od bmw, dachował i wylądował w rowie.
    (..)Poraniony kierowca nissana był zakleszczony w pojeździe. Auto było
    zgniecione jak puszka. Strażacy, żeby wydobyć kierowcę i pasażerkę,
    musieli użyć sprzętu hydraulicznego. Po wyciągnięciu go z wraku okazało
    się, że nie żyje. Kobieta z ciężkimi obrażeniami trafiła do szpitala.
    Bmw po wypadku również wyglądało tragicznie. Ale kierowca przeżył i sam
    wyszedł z auta i składał wyjaśnienia w policyjnym radiowozie. "

    wyjaśnienia... "paaanie, a on mi kurna nie zjechał a powinien"

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2021-01-12 20:19:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A przepis brzmi, żeby zatrzymać oś napędzaną przed przejściem dla pieszych?

    -----

  • 24. Data: 2021-01-12 20:22:18
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-01-06 o 17:03, Irokez pisze:
    o, i kolejne beemwjoo

    https://www.lublin112.pl/18-latek-w-bmw-doprowadzil-
    do-groznego-wypadku-dwie-osoby-w-szpitalu-zdjecia/

    Do zdarzenia doszło we wtorek po godzinie 6 w miejscowości Lisy w
    powiecie bialskim, na drodze wojewódzkiej nr 812, na trasie Biała
    Podlaska - Łomazy.
    Policjanci pracujący na miejscu wypadku ustalili wstępnie, że 18-latek
    kierujący samochodem marki BMW, wyprzedzając ciężarówkę, zderzył się
    czołowo z jadącym z naprzeciwka fiatem. Za kierownicą drugiej osobówki
    siedział 61-latek.

    wjooo beemwuuu, wjoooo

    --
    Irokez