  • 11. Data: 2009-06-16 09:57:04
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Marx napisał(a):

    > gdzie ty widzisz cene?

    http://www.dpreview.com/previews/olympusep1/page4.as

    Prices (Body only)
    o US: $749
    o UK: ?599
    o EU: EUR749
    Prices (with 14-42mm)
    o US: $799
    o UK: ?699
    o EU: EUR749
    Prices (with 17mm pancake + viewfinder)
    o US: $899
    o UK: ?749
    o EU: EUR849
    Prices (with 17mm pancake, viewfinder & 14-42mm kit)
    o US: TBC
    o UK: ?849

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 12. Data: 2009-06-16 10:00:07
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-16 11:57:04 +0200, bakulik at work <i...@n...polska> said:

    > Prices (Body only)
    > o US: $749
    > o UK: ?599
    > o EU: EUR749
    > Prices (with 14-42mm)
    > o US: $799
    > o UK: ?699
    > o EU: EUR749
    > Prices (with 17mm pancake + viewfinder)
    > o US: $899
    > o UK: ?749
    > o EU: EUR849

    Z powyższego wynika, że w Europie cena kita i body jest taka sama, a 17
    to 100 ojro.

    de Fresz

  • 13. Data: 2009-06-16 10:09:53
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > cena też znośna jak na premierę.

    $750 body only to k*** drogo!

    > Sigma nie istnieje, LX3 też.

    Jak Olo da 24mm tak ładnie skorygowane jak w LX-3 to pogadamy a na razie czekam
    na 12mm czyli 24mm :)

    Do redaktorów pl-serwisów foto: poproszę o więcej (niż na dpreview)

    1. sampli z ludzką skórą, w różnych typach oświetlenia.
    2. Kilka kadrów z kolorkami z pogranicza Ferrari czerwony/pomarańcz/różowy na
    bazowym iso i powyżej 800 również w różnych typach oświetlenia - wszystkie na
    AWB - z góry dzięki.

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. Kumpel wtopił ;) kupił na wakacje TZ7
    ps2. Łał! Nawet Janko nie psioczy na DR :)
    ps3. korekcja EV w Olkowym penie większa niż w lustrach Canona....
    ps4. brak zminimalizowania skutków NR (w jpg obok kontrast, nasycenie, ostrość)
    ps5. jest odblokowane! (patrz LX-3) 6400
    ps6. DROGI!

  • 14. Data: 2009-06-16 10:10:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Na razie jest 14-42 i 17. Zoom uniwersalny można wziąć z G1, brakuje
    > tylko stałki 12mm.

    Kto kupi taki aparat bez wbudowanej lampy błyskowej?

    PS: Tak, wiem znajdzie się _kilku_ pasjonatów, nie mniej jednak "rynek
    mainstreamowy" kreujący popyt, oleje to cudo sikiem falistym ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 15. Data: 2009-06-16 10:13:10
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    gietrzy wrote:

    > $750 body only to k*** drogo!

    > Jak Olo da 24mm tak ładnie skorygowane jak w LX-3 to pogadamy a na
    > razie czekam na 12mm czyli 24mm :)

    Nie badz śmieszny - obiektyw w LX-3 jest korygowany programowo, strasznie
    sie Panasonic pultał, że niektóre konwertery RAW nie nakładały tej
    korekcji...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 16. Data: 2009-06-16 10:20:11
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd de Fresz napisał(a):

    > Z powyższego wynika, że w Europie cena kita i body jest taka sama, a 17
    > to 100 ojro.

    Hej, nie ja to pisałem, pokazuję tylko, gdzie można znaleźć cennik
    (prawidłowy czy też nie). :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Wszyscy myślą o sobie, tylko ja myślę o mnie...

  • 17. Data: 2009-06-16 10:24:21
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 12:10:59 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > PS: Tak, wiem znajdzie się _kilku_ pasjonatów, nie mniej jednak "rynek
    > mainstreamowy" kreujący popyt, oleje to cudo sikiem falistym ;-)

    dokładnie

    --
    www.warszawski.info

  • 18. Data: 2009-06-16 10:31:30
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Nie badz śmieszny - obiektyw w LX-3 jest korygowany programowo, strasznie
    > sie Panasonic pultał, że niektóre konwertery RAW nie nakładały tej
    > korekcji...

    No i co z tego?
    Biorę w łapki pstrykam i jest ładnie. W jpg? No trudno przeżyję albo przestawię
    raw+jpg...
    Olkiem nie zrobię takich kadrów jak LX-3 (w zasadzie dla mnie to on ma stałkę 24mm).
    Koniec, kropka.

    Aparat ciekawy ze względu na wielkość sensora, jednak na dzień dzisiejszy
    brakuje 12mm chociaż f/2.8.
    Inaczej by się sprawa miała gdyby to 17mm było chociaż f/1.8
    Wtedy byłoby i cenowy blast i low light a tak jak zawsze: za ciemno ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy - przyszły właściciel czarnego piórka

  • 19. Data: 2009-06-16 10:51:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    gietrzy wrote:

> [...]
    > Inaczej by się sprawa miała gdyby to 17mm było chociaż f/1.8
    > Wtedy byłoby i cenowy blast i low light a tak jak zawsze: za ciemno ;)

    Ale jest stabilizacja.

    > gietrzy - przyszły właściciel czarnego piórka

    Czarnego nie będzie :<

  • 20. Data: 2009-06-16 10:51:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > Kto kupi taki aparat bez wbudowanej lampy błyskowej?

    Ja. Po co mi lampa do aparatu który będę zabierał na spacer?

    > PS: Tak, wiem znajdzie się _kilku_ pasjonatów, nie mniej jednak "rynek
    > mainstreamowy" kreujący popyt, oleje to cudo sikiem falistym ;-)

    Jakże byś chciał żeby tak było :>>>