  • 1. Data: 2020-10-19 21:20:04
    Temat: OT. Co oni chcą kontrolować?
    Od: a...@g...com

    starszy specjalista
    Do spraw: kontroli widma radiowego, lokalizowania i zwalczania zakłóceń oraz
    nielegalnych emisji radiowych

    https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/star
    szy-specjalista,69910,v7

    Aż tak dużo tych zakłóceń jest, czy powstała jakaś sraczka po protestach 5G
    i zaczną jeździć badać BTS`y?

  • 2. Data: 2020-10-19 21:32:10
    Temat: Re: OT. Co oni chcą kontrolować?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/10/2020 21:20, a...@g...com wrote:
    > Aż tak dużo tych zakłóceń jest, czy powstała jakaś sraczka po protestach 5G
    > i zaczną jeździć badać BTS`y?

    Ehhh, kiedyś to oni chyba pirackie stacje UKF i KF namierzali :D.
    "Zagrożenie korupcją". Nieźle. Dają jeszcze w łapę żeby sobie własne
    radyjko na pasmo amatorskie zbudować ;)?

  • 3. Data: 2020-10-19 22:13:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ed0f18dd-7509-4fa0-acff-7b6bdd2360a1o@googlegr
    oups.com>
    user alojzy pisze tak:

> [...]
    > ,69910,v7
    >
    > Aż tak dużo tych zakłóceń jest, czy powstała jakaś sraczka po
    > protestach 5G i zaczną jeździć badać BTS`y?

    Miejsce pracy
    Warszawa
    Giełdowa 7/9

    Pierwszeństwo dla osób
    z niepełnosprawnościami

    Wymiar etatu 1.0

    4470,31 zł brutto

    dziś słyszałem w tv, że Ukraińcy za mniej niż 3k netto
    nie wstają z łóżka.

    --
    Piter

    młodszy specjalista ds przykręcania śrubek

  • 4. Data: 2020-10-19 22:29:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAC5BD7DF486D8PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > in <news:ed0f18dd-7509-4fa0-acff-7b6bdd2360a1o@googlegr
    oups.com>

    szy-specjalista

    > Miejsce pracy
    > Warszawa
    > Giełdowa 7/9
    >
    > Pierwszeństwo dla osób
    > z niepełnosprawnościami
    >
    > Wymiar etatu 1.0
    >
    > 4470,31 zł brutto
    >

    > dziś słyszałem w tv, że Ukraińcy za mniej niż 3k netto
    > nie wstają z łóżka.

    aż krew mrozi w żyłach

    POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

    Wykształcenie: wyższe w zakresie radiokomunikacji lub elektroniki lub
    telekomunikacji

    Prawo jazdy kat. B

    Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami
    wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego, o kompatybilności
    elektromagnetycznej, Prawo przedsiębiorców

    Wiedza z zakresu radiokomunikacji, miernictwa i kompatybilności
    elektromagnetycznej, w tym znajomość norm mających zastosowanie w
    zakresie prowadzonych pomiarów

    Umiejętności stosowania optymalnych metod i przyrządów pomiarowych do
    konkretnych zadań, a także wyboru odpowiedniej procedury i trybu
    działania

    Rozmowa kwalifikacyjna online (weryfikacja wiedzy oraz kompetencji
    miękkich)

    3239zl netto

    --
    Piter

  • 5. Data: 2020-10-19 23:37:37
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 19-10-2020 o 21:20, a...@g...com pisze:
> [...]
    szy-specjalista,69910,v7

    > Aż tak dużo tych zakłóceń jest, czy powstała jakaś sraczka po protestach 5G

    Cały czas kontrolują wyrywkowo stacje nadawcze legalnych użytkowników
    pasma radiowego i na zgłoszenie badają niezidentyfikowane emisje.

    yabba

  • 6. Data: 2020-10-19 23:58:20
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    umysłowymi

    > 3239zl netto

    :]

  • 7. Data: 2020-10-20 00:05:20
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 19.10.2020 o 23:58, sirapacz pisze:

    > umysłowymi

    Pensja nauczyciela dyplomowanego, czyli o najwyższych kwalifikacjach,
    który pracuje z nadgodzinami. I to jest autentycznie smutne.

    P.P.

  • 8. Data: 2020-10-20 09:28:13
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/10/2020 21:29, PiteR wrote:

    > 3239zl netto

    Chyba tylko ktos mocno zdesperowany poszedl by dzisiaj do roboty za taka
    kase.

  • 9. Data: 2020-10-20 11:40:45
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Łączę dwie wypowiedzi:

    1.
    W dniu 2020-10-20 o 00:05, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Pensja nauczyciela dyplomowanego, czyli o najwyższych kwalifikacjach,
    > który pracuje z nadgodzinami. I to jest autentycznie smutne.

    2.
    W dniu 2020-10-20 o 09:28, K pisze:

    > Chyba tylko ktos mocno zdesperowany poszedl by dzisiaj do roboty za taka
    > kase.

    Jak do tego dołożyć zagrożenie nieobjawowymi uczniami to powstaje pytanie:
    Jaki musi być poziom desperacji _wszystkich_ nauczycieli?
    i drugie:
    Skąd się biorą ludzie, których jeszcze dziwi, że w szkołach prawie nie
    ma dobrych nauczycieli?
    P.G.
    P.S.
    Kasa, która powinna iść do nauczycieli, lekarzy, pielęgniarek idzie na
    różne plusy i TV.

  • 10. Data: 2020-10-20 11:55:26
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 20.10.2020 11:40, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    > pytanie: Jaki musi być poziom desperacji _wszystkich_ nauczycieli? i
    > drugie: Skąd się biorą ludzie, których jeszcze dziwi, że w szkołach

    To jest niestety patologia, która od lat trawi polską budżetówkę.
    Wykorzystywanie taniej pracy pasjonatów. Ktoś na wczesnym etapie życia
    stwierdza, że chciałby być nauczycielem, pracownikiem instytucji kultury
    albo pracownikiem naukowym. Poświęca sporą część życia na studia,
    zrobienie specjalizacji, dodatkowe kursy.
    Pojawia się możliwość pracy za stawkę tylko trochę wyższą od pracy
    minimalnej. Taka osoba wmawia sobie, że to "na początek" i że "po pewnym
    czasie będzie lepiej". Tyle tylko, że nie jest. Od czasu do czasu
    pojawia się jakaś drobna podwyżka, która (w najlepszym) razie
    rekompensuje inflację. Bardzo szybko dochodzi do wypalenia zawodowego i
    taki człowiek albo decyduje się zmienić branżę, albo powoli wygasa w nim
    entuzjazm, pasja i zaangażowanie.

    > P.G. P.S. Kasa, która powinna iść do nauczycieli, lekarzy,
    > pielęgniarek idzie na różne plusy i TV.

    Oczywiście. Problem w tym, że gdy młodzi nauczyciele, lekarze i
    pracownicy medyczni próbowali zwrócić uwagę na ten problem protestami,
    posypał się na nich hejt ze strony społeczeństwa. Tego samego
    społeczeństwa, które chciałoby mieć dobrą służbę zdrowia i szkolnictwo,
    ale jednocześnie zdaje się czerpać jakąś perwersyjna przyjemność z
    myśli, że zatrudnieni tam ludzie pracują za nędzne stawki.