  • 21. Data: 2020-04-27 07:10:20
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 20:19, Janusz pisze:
> [...]

    ci co nie zamknęli gospodarki lub się szybciej obudzą, stracą mniej

    > Zgadza się, ale dla niektórzy na tej grupie uważają że to jest gorsze od
    > wirusa i toczą zacięte boje a kto nie jest z nimi to od razu go wyzywają
    > od pisowców.
    > Mi się też te ograniczenia nie podobają ale z dwojga złego wolę
    > pocierpieć niż przedwcześnie zakończyć żywot.

    w ogóle by mi to nie przeszkadzało, gdyby tacy jak ty siedzieli w
    domach, a tacy jak ja żyli dalej normalnie

    jak widać jedni wolą wierzyć w kłamstwa w mediach, a inni woleliby
    zaryzykować i żyć normalnie

    > No i nie będzie, szczepionka nie leczy zarażonych, są jakieś inne leki
    > które pomagają,
    > zobaczymy co się z tego wyklaruje.

    obstawiam szczepionkę, większy na tym zarobek niż na lekach podawanych
    tylko gdy faktycznie zachodzi potrzeba

    Lukasz

  • 22. Data: 2020-04-27 07:26:08
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 06:10, ddddddddddddd pisze:

    > jak widać jedni wolą wierzyć w kłamstwa w mediach, a inni woleliby
    > zaryzykować i żyć normalnie

    no i ciekawostka jeszcze taka, że Youtube i fb oficjalnie przyznał, że
    usuwa "fake newsy" na temat covid.
    Według tych firm fake newsy to takie, które nie przedstawiają
    oficjalnego stanowiska firmy WHO (jak coś jest finansowane przez
    prywatne firmy, to ciężko nazwać to niezależną organizacją).
    Dzięki temu faktycznie np. lockdown'y będą pomagać, bo nic innego nie
    będziesz mógł powiedzieć. Nawet, gdyby pracownik WHO miał inne zdanie na
    ten temat, to szybko przestałby być pracownikiem, a jego założenia- fake
    newsami...

    Lukasz

  • 23. Data: 2020-04-27 07:30:46
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Od jutra w niemczech obowiązek noszenia masek.

    Tylko w miejscach publicznych typu sklep czy komunikacja miejska.

    --Wychodzi że zasłaniane twarzy jest skuteczna metoda.

    Nosząc zwykłą maskę chronisz tych z grup ryzyka, tak tych samych którzy powinni
    kiblowac w domach żeby nie umrzeć jak ktoś na nich nakaszle.

  • 24. Data: 2020-04-27 08:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > I to był błąd jaki zrobili.

    błedzik... ;-(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 25. Data: 2020-04-27 08:04:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-04-2020 o 20:58, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...

    > Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Janusze nigdy nie przyznają się do błędu.

    To nie żaden błąd, to celowe sianie rządowej propagandy.
    Zwracanie uwagi na tym co wypisują jemu podobne pisowskie płatne trolle,
    całkowicie mija się z celem.

  • 26. Data: 2020-04-27 08:10:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-04-2020 o 18:17, nadir pisze:

    > Czyli jak zachorujesz na tego wirusa, ja mam nosić maskę i wszystko
    > odkażać czy Ty, żebyś wyzdrowiał?

    Ja już czytałem na tutaj, że tylko po to aby ktoś z grupy dużego ryzyka:

    1. mógł sobie wychodzić na zakupy, zamiast siedzieć w domu i się izolować
    2. jego żona mogła chodzić do pracy, zamiast siedzieć w domu z nim, lub
    się od niego całkowicie odizolować,

    reszta społeczeństwa ma obowiązkowo:

    1. siedzieć w domu
    2. część z nich, nie chodzić do pracy, bo zakazana i nie mieć z czego
    żyć.....

    I jakoś nadal uważam, że powinno być dokładnie odwrotnie.

  • 27. Data: 2020-04-27 08:13:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2020 22:30:46 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
    > --Od jutra w niemczech obowiązek noszenia masek.
    > Tylko w miejscach publicznych typu sklep czy komunikacja miejska.

    A na chodniku ?

> [...]
    > Nosząc zwykłą maskę chronisz tych z grup ryzyka, tak tych samych
    > którzy powinni kiblowac w domach żeby nie umrzeć jak ktoś na nich

    Ktos tu podawal wyniki badan, ze maski bardziej chronia nosiciela niz
    innych.

    Ja tam widze, ze na wdechu maska przylega lepiej do twarzy, a na
    wydechu odstaje i powietrze wylatuje bokiem.
    A przy kaszlu to taka maska na gumkach odskakuje zdrowo.

    ale przy zwyklym oddychaniu ... chyba daje duzo
    https://www.youtube.com/watch?v=XG1Du-GOJs0

    ... tylko czy nie pod warunkiem, ze noszacy wyrzuca lub pierze ja
    regularnie ?

    Ale to tez ciekawe
    https://www.youtube.com/watch?v=AVnDIzebhAQ

    J.

  • 28. Data: 2020-04-27 08:24:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2020 10:09:58 +0200, Janusz napisał(a):
> [...]
    > sześciu austriackich nurków. Wszyscy byli zakażeni koronawirusem, ale
    > mieli łagodne objawy i przebywali w domowej kwarantannie. 5-6 tygodni
    > temu uznano ich za wyleczonych.
    >
    > Badania wykazały jednak, że choroba COVID-19 wywołała u nich trwałe
    > uszkodzenia płuc. Austriacy, którzy wcześniej byli uznawani za zdrowych,
    > nie będą mogli wrócić do nurkowania.
    >
    > Uszkodzenia płuc są nieodwracalne. To szokujące, nie rozumiemy, co się
    > tutaj dzieje - powiedział w rozmowie z APA lekarz z Kliniki
    > Uniwersyteckiej w Innsbrucku Frank Hartig."

    niesienia-z-austrii-nawet-lagodny-przebieg-moze-nisz
    czyc-pluca-6503967816501377a

    Takie doniesienia pojawialy sie juz wczesniej, po sekcjach Chinczykow.
    Tylko ... co oni badali, ze im im wyszlo, ze dobrze czujacy sie
    czlowiek nie moze dalej nurkowac ?

    > No i co Cavallino durniu? dalej uważasz że lekarstwo bardziej szkodzi?

    Od paru nurkow i sportowcow swiat sie nie przewroci.
    Ale ... czy podjete srodki cos dadza ?
    Czy jednak wszyscy predzej czy pozniej sie zarazimy ?

    J.

  • 29. Data: 2020-04-27 08:56:57
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.stern.de/news/weltaerztepraesident-kriti
    siert-maskenpflicht-9235396.html

    Na chodniku przed sklepem jak najbardziej :-)

    PS jeśli taki lekarz mówi że to bzdura to coś w tym jest.

  • 30. Data: 2020-04-27 09:51:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >oficjalnego stanowiska firmy WHO (jak coś jest finansowane przez
    >prywatne firmy, to ciężko nazwać to niezależną organizacją).

    Jak mozna bylo wyczytac - sporo finansowal np rzad USA.

    Ale te prywatne firmy ... czyzby to znaczylo, ze lekarstwa na CoVid
    nie ma ?
    Bo co szkodzi napisac, ze lek XXX przynosi statystyczna poprawe
    wynikow o 15% ...

    J.