  • 1. Data: 2012-03-13 16:52:34
    Temat: [OT] Z zycia wzięte.
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Ogłoszenie "Inżyniera elektrycznego" firma budowlana zatrudni.
    Zmierzyć sobie napięcie, może bedę jak znalazł.
    PP

  • 2. Data: 2012-03-15 07:32:23
    Temat: Re: Z zycia wzięte.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 13 Mar, 17:52, "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Witam
    > Ogłoszenie "Inżyniera elektrycznego" firma budowlana zatrudni.
    > Zmierzyć sobie napięcie, może bedę jak znalazł.

    Jakby dobrze płacili to moje stanowisko może się nazywać równie dobrze
    "koordynator manipulacji kabelkami", na tytułach mi nie zależy :>

    L.

  • 3. Data: 2012-03-15 10:28:32
    Od: "W.Kr." <w...@g...com>

    Lisciasty napisał(a):
    > Jakby dobrze płacili to moje stanowisko może się nazywać równie dobrze
    > "koordynator manipulacji kabelkami", na tytułach mi nie zależy :>
    >
    > L.
    Intencja piszącego pierwszy list, jak nauka, poszła w las.
    W.Kr.

  • 4. Data: 2012-03-15 11:48:59
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 13, 4:52 pm, "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>
    wrote:
    > Witam
    > Ogłoszenie "Inżyniera elektrycznego" firma budowlana zatrudni.

    Prawie jak elektrycerza krzemowego :-)
    Konrad

  • 5. Data: 2012-03-15 16:07:11
    Temat: Re: [OT] Z zycia wzięte.
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    PL(N)umber_One <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Ogłoszenie "Inżyniera elektrycznego" firma budowlana zatrudni.
    > Zmierzyć sobie napięcie, może bedę jak znalazł.

    Ten jest mocno elektryczny ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=Cy8rT8oHCbI

    WM

  • 6. Data: 2012-03-15 19:36:38
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-15 08:32, Lisciasty pisze:

    > Jakby dobrze płacili to moje stanowisko może się nazywać równie dobrze
    > "koordynator manipulacji kabelkami", na tytułach mi nie zależy :>

    wg dzisiejszych konwencji to bylby "senior cable coordinator" ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-03-15 21:18:13
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ten jest mocno elektryczny ;-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=Cy8rT8oHCbI

    Ten bliższy rzeczywistości w kategorii do 1kV:
    http://www.youtube.com/watch?v=9uI0DbJq7eI

  • 8. Data: 2012-03-20 14:18:19
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-03-13 17:52, PL(N)umber_One pisze:
    > Witam
    > Ogłoszenie "Inżyniera elektrycznego" firma budowlana zatrudni.
    > Zmierzyć sobie napięcie, może bedę jak znalazł.

    A ja inżynier sanitarny jestem, czyli jaki?

    ________MAT_______

  • 9. Data: 2012-03-20 23:41:48
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-20 15:18, Lagod pisze:

    > A ja inżynier sanitarny jestem, czyli jaki?

    wg brutalnego polskiego toku myslenia - "taki od kibli" ?? ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 10. Data: 2012-03-21 09:32:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wg brutalnego polskiego toku myslenia - "taki od kibli" ?? ;)

    Od "kibli" to jest inżynier toaletowy.
    Sanitarny jest od karetek pogotowia.

    :)

    --