  • 1. Data: 2012-03-20 07:47:06
    Temat: Maszynka do obierania orzechów ze skórki
    Od: 2mek99 <2...@g...com>

    Było już kiedyś o łupaniu i obieraniu orzechów ale mnie interesuje
    proces ściągnięcia tej białej (włoskie) czy brązowej ( w przypadku
    laskowych) skórki ze świeżych orzechów.

    Jak to zrobić? Zwłaszcza dla włoskich. Może parą? Tylko tak aby nie
    stracić tej soczystości. Zapakowanie w jakąś termokurczliwą folię aby
    zachować świeżość to już chyba proste.

  • 2. Data: 2012-03-20 14:34:08
    Temat: Re: Maszynka do obierania orzechów ze skórki
    Od: "T." <k...@i...pl>

    >Użytkownik "2mek99" <2...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
    Było już kiedyś o łupaniu i obieraniu orzechów ale mnie interesuje
    proces ściągnięcia tej białej (włoskie) czy brązowej ( w przypadku
    laskowych) skórki ze świeżych orzechów.

    Proponuję kupić takie orzechy - w paczce, zerknąć na etykietę producenta i
    zadzwonić. Może powiedzą...
    T.