  • 1. Data: 2009-06-29 19:53:11
    Temat: [OT] paypal.pl
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    sory za OT, ale może Wy mi pomożecie, czy jeśli wpłacę kasę na paypal w
    złotówkach to będę mógł płacić za aukcje ebaya w USD przez paypal?

  • 2. Data: 2009-06-29 20:23:37
    Temat: Re: [OT] paypal.pl
    Od: "TERRAnova" <t...@b...waw.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:h2b67a$ff2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > sory za OT, ale może Wy mi pomożecie, czy jeśli wpłacę kasę na paypal w
    > złotówkach to będę mógł płacić za aukcje ebaya w USD przez paypal?
    Musisz kolejna grupe zasmiecac??
    Tak ciezko sobie samemu znalezc odpowiedz.

  • 3. Data: 2009-06-29 21:35:47
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-29 21:53:11 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@o...eu> said:

    > sory za OT, ale może Wy mi pomożecie, czy jeśli wpłacę kasę na paypal w
    > złotówkach to będę mógł płacić za aukcje ebaya w USD przez paypal?

    Tak

    --
    DJ

  • 4. Data: 2009-06-30 06:35:16
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Tak

    dziękuję, bo zależało mi na szybkiej odpowiedzi,
    aukcja dobiega końca...

  • 5. Data: 2009-06-30 06:55:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    a jeszcze mała pierdółka...

    jaki adres podaje się przy wysyłaniu z USA, wystarczy podać adres w Polsce i
    na samym dole dopisać POLAND?

  • 6. Data: 2009-06-30 09:17:09
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > a jeszcze mała pierdółka...
    >
    > jaki adres podaje się przy wysyłaniu z USA, wystarczy podać adres w Polsce i
    > na samym dole dopisać POLAND?

    A dogadałeś się w ogóle ze sprzedającym, czy wyśle do Polski?
    Nie wszystkim chce się wypełniać kwity celne.

    Dariusz Żołna

  • 7. Data: 2009-06-30 09:59:56
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    A dogadałeś się w ogóle ze sprzedającym, czy wyśle do Polski?
    Nie wszystkim chce się wypełniać kwity celne.

    wyśle, pisze że już nieraz wysyłał do Polski