  • 1. Data: 2009-06-29 17:08:38
    Temat: telewizor HD i ful HD
    Od: <j...@g...pl>

    wczoraj zadano mi takie pytanie :
    czy na telewizorze HD będzie mógł być odtworzony obraz ,film nagrany w
    rozdzielczości ful HD, a ponieważ po pytaniu
    tak mi namieszali w głowie ,że już sam nie wiem ,a niem mam jak to
    sprawdzić.

    jhr

  • 2. Data: 2009-06-30 08:38:11
    Temat: Re: telewizor HD i ful HD
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    j...@g...pl schrieb:
> [...]
    > rozdzielczości ful HD, a ponieważ po pytaniu
    > tak mi namieszali w głowie ,że już sam nie wiem ,a niem mam jak to

    a w jakim systemie? 1080i nie musi, 720p powinien. Należy sprawdzić w
    instrukcji telewizora. Nawiasem mówiąc jakośćobrazu może być lepsza w 720p.

    Waldek