  • 61. Data: 2020-11-20 19:30:11
    Temat: Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2020 o 18:18, ii pisze:

    > Że jak? Masz się za pioniera uświadamiania sobie?

    Nie - przede mną było już wielu.
    A jeszcze więcej na zachód od nas.

    Tak - wiem, ze do ciemnych łbów trafia to wolniej, dlatego należy myśleć
    za nich.

  • 62. Data: 2020-11-20 19:31:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2020 o 16:57, ddddddddddddd pisze:

    > A ty podłącz sobie przewód zasilający do fotela.

    Ale po co?
    Spaliny nie służą do zasilania samochodu, wiec nie widzę analogii.

    > i najważniejsze - gotówkę trzymaj w banku, bo banknoty przenoszą
    > śmiercionośnego wirusa, tylko zabójcy chcą nadal używać gotówki

    10 zł leży w portfelu od dwóch miesięcy chyba, nie ruszane.
    Zazwyczaj jej nie używam.

  • 63. Data: 2020-11-21 09:21:36
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 18:31, Cavallino pisze:

    > Ale po co?
    > Spaliny nie służą do zasilania samochodu, wiec nie widzę analogii.

    taki sam sens wpuszczania spalin do środka, jak podłączania prądu do fotela

    > 10 zł leży w portfelu od dwóch miesięcy chyba, nie ruszane.
    > Zazwyczaj jej nie używam.

    pogadamy jak już nie będzie gotówki, a rząd postanowi opodatkować lub
    zabrać część oszczędności

    Lukasz

  • 64. Data: 2020-11-21 15:35:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-11-2020 o 09:21, ddddddddddddd pisze:

    > taki sam sens wpuszczania spalin do środka,

    Wręcz przeciwnie - jeśli jesteś zdania że nie trujesz tymi spalinami, to
    sobie je wąchaj sam.
    No chyba że wiesz że trujesz, tylko masz to gdzieś, bo trujesz innych....

    To tak jak mój sąsiad palący notorycznie śmieciami....

    > pogadamy jak już nie będzie gotówki, a rząd postanowi opodatkować lub
    > zabrać część oszczędności

    Zyski z nich opodatkowali już dawno...
    A zabranie też chyba miało miejsce - bodajże na Cyprze.

  • 65. Data: 2020-11-22 15:25:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.11.2020 o 19:30, Cavallino pisze:

    > Nie - przede mną było już wielu.
    > A jeszcze więcej na zachód od nas.

    No i kiedy Ty uświadomiłeś sobie, że to jest problem?

    > Tak - wiem, ze do ciemnych łbów trafia to wolniej, dlatego należy myśleć
    > za nich.

    Aha aha

  • 66. Data: 2020-11-22 15:28:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.11.2020 o 15:35, Cavallino pisze:

    > Wręcz przeciwnie - jeśli jesteś zdania że nie trujesz tymi spalinami, to
    > sobie je wąchaj sam.
    > No chyba że wiesz że trujesz, tylko masz to gdzieś, bo trujesz innych....

    Ale tak konkretnie to ... ile osób zatrułeś nim uświadomiłeś to sobie?

  • 67. Data: 2020-11-22 16:47:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-11-2020 o 15:25, ii pisze:

    > No i kiedy Ty uświadomiłeś sobie, że to jest problem?

    Tak z 6 lat temu.
    Zastanawiając się co mogę z tym zrobić, zacząłem od instalacji fotowoltaiki.

  • 68. Data: 2020-11-22 21:30:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No widzisz, bo w Kanadzie gniazdko AC/DC na co drugiej sekwoi, i nie ma to jak koniec
    energii przy -20°C na zewnątrz.

    -----
    > No i jeszcze w części Kanady - informacja sprzed chwili.
    > quebec-zabroni-sprzedazy-nowych-samochodow-z-silniki
    em-spalinowym