  • 51. Data: 2020-11-20 11:04:55
    Temat: Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2020 o 10:30, ddddddddddddd pisze:

    > i takim limitem jest zakaz sprzedaży aut spalinowych

    Nie jest - dopóki nie wstawisz sobie rury wydechowej do kabiny.
    Kupiłbyś takie auto?
    Nie?
    Dlaczego?

    P.S.
    Mówiłem o limitowaniu prędkości, a nie o wszelkich możliwych limitach.

  • 52. Data: 2020-11-20 13:08:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.11.2020 o 13:40, Cavallino pisze:

    > To jest naturalna kolej rzeczy, za 10 lat i tak mało kto będzie chciał
    > kupować smrodowozy. ...

    Telewizory 3D też miały zalać świat.

  • 53. Data: 2020-11-20 13:17:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.11.2020 o 18:28, ddddddddddddd pisze:

    > poglądy się zmieniają, zanim kupiłeś elektryka lubiłeś zapierdalać ;)
    > I nie mówię że elektryki są złe - tak samo płatności kartą nie są złe,
    > dopóki przyjmowana jest również gotówka (z czym już teraz robi się ciężko)

    Jakby nie były złe to gotówka nie byłaby do niczego potrzebna.

  • 54. Data: 2020-11-20 13:19:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.11.2020 o 11:04, Cavallino pisze:

    > Nie jest - dopóki nie wstawisz sobie rury wydechowej do kabiny.

    Dotąd nie było problemem to czemu teraz nagle stało się.

  • 55. Data: 2020-11-20 13:49:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup

    >Telewizory 3D też miały zalać świat.

    Poczekaj z 10 lat - moze jeszcze wrocą :-)

    J.

  • 56. Data: 2020-11-20 14:14:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-11-2020 o 13:19, ii pisze:

    > Dotąd nie było problemem

    Nie było?
    Czy po prostu Ty sobie tego nie uświadamiałeś?
    Bo to grubo nie to samo.

  • 57. Data: 2020-11-20 16:57:59
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 10:04, Cavallino pisze:

    > Nie jest - dopóki nie wstawisz sobie rury wydechowej do kabiny.
    > Kupiłbyś takie auto?
    > Nie?
    > Dlaczego?

    A ty podłącz sobie przewód zasilający do fotela.
    i najważniejsze - gotówkę trzymaj w banku, bo banknoty przenoszą
    śmiercionośnego wirusa, tylko zabójcy chcą nadal używać gotówki

    Lukasz

  • 58. Data: 2020-11-20 17:00:51
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 12:17, ii pisze:

    > Jakby nie były złe to gotówka nie byłaby do niczego potrzebna.

    Mają swoje plusy i minusy. Dopiero brak możliwości wyboru pokazuje
    minusy braku gotówki. Tak samo kiedyś być może kupię samochód
    elektryczny - gdy będzie dla mnie lepszy od spalinowego. Ale jeśli
    wycofają z rynku spalinowe- to pewnie właśnie przy takim pozostanę.

    Lukasz

  • 59. Data: 2020-11-20 18:18:08
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.11.2020 o 14:14, Cavallino pisze:

    > Nie było?
    > Czy po prostu Ty sobie tego nie uświadamiałeś?
    > Bo to grubo nie to samo.

    Że jak? Masz się za pioniera uświadamiania sobie?

  • 60. Data: 2020-11-20 18:43:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rp5dk0$vhd$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

> [...]
    4462

    > Przeciez juz teraz z UK jezdza lawety na litewskich blachach
    > zaladowane po brzeg w kierunku Dover. Biorac pod uwage sredni wiek
    > aut na lawecie to takie calkiem stare one nie byly 8-12 lat tak na
    > oko wiec jak zaczna w ten sposob recyklingowac elektryki to sie
    > tylko w europie wschodniej sredni wiek aut obnizy i powietrze
    > poprawi. Same plusy tylko ciekawe jaka ideologie dorobi do tego
    > koniu.

    Ciekawe czy w Polsce będą firmy zakładające gaz do elektryków?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem