    From: "Valamarth" <v...@N...o2.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Odlew z pianogumy albo czegoś zbliżonego?
    Date: Fri, 24 Jul 2009 01:57:36 +0200

    Witam gruopwiczów,

    Wiem, że siedzi tu wiele mądrych głów i ludzi z różnych dziedzin, więc
    zwracam się z prośbą o radę...
    Mam taki problem: poszukuję "czegoś" co pozwoli mi wykonać dywanik do
    zabytkowego samochodu. Problem w tym, że oryginalnie dywanik był robiony tak
    (w kolejności od spodu):
    - warstwa jakiejś "folii";
    - jakaś pianka/pianoguma/coś_jeszcze_innego;
    - wykładzina.
    Całość wykonana najprawdopodobniej we wtryskarce, bo była ładnie dopasowana
    do kształtu podłogi (podłoga nie jest taka równa jak we współczesnych
    samochodach, więc odpada położenie kawałka wykładziny.
    Jakim materiałem zastąpić tą oryginalną pianę/gumę/etc...? Myślałem o piance
    montażowej "wylanej" na położoną folię i wyrównaną od góry (potem
    wykładzina), ale to będzie zbyt kruche... Ktoś wbije np. obcas lub postawi
    coś cięższego i taka dziura zostanie. Najlepsza byłaby chyba właśnie jakaś
    pianoguma (albo mikroguma) ale spotkałem się z tym jedynie w formie płyt, a
    ja potrzebuję coś co będę mógł (jak piankę montażową) wylać na "podłogę" jak
    do formy... A może jakoś inaczej do tego podejść?

    Z góry dziękuję za pomoc. Wierzę w Was! ;)
    PS.wybaczcie długość posta
    PS2.jeśli coś to komuś pomoże to W123 :)