  • 11. Data: 2020-10-27 19:59:56
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC a wyliczenie AUDATEX
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Zazwyczaj nie potrzeba prawnikow, wystarcza oddac do bezgotowkowej
    > naprawy, chocby i do ASO jesli w miare nowy pojazd... Problemy z
    > wycena robia jesli ktos chce gotowke dostac do reki i niby sam
    > naprawiac, jak sa podkladki z fakturami to problem znika...

    To prawda, bede to auto sprzedawał i wole obnizyc cene niz robić.
    Ale to chyba nie zmienia faktu, ze wycena powinna być uczciwa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 12. Data: 2020-10-30 07:35:31
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.10.2020 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > To prawda, bede to auto sprzedawał i wole obnizyc cene niz robić.
    > Ale to chyba nie zmienia faktu, ze wycena powinna być uczciwa?

    w takim wypadku bierzesz własnego rzeczoznawcę - koszt kilkaset zł. On
    ci wycenia, wysyłasz to do ubezpieczalni, ale w międzyczasie
    kontaktujesz się z prawnikiem, bo i tak cię zleją. Następnie płacisz
    prawnikowi ok 2k czy 3k pln i jak wszystko pójdzie sprawnie, już po roku
    masz pieniądze, zwrot kosztów itp. No, w zasadzie mniej niż rok to
    trwało tylko przy ugodzie (zaproponowali chyba 2k mniej, ale i tak była
    to już sensowna suma). Maksymalnie czekałem chyba 3 lata, ale bardzo
    dobre oprocentowanie mają, więc warto

    Lukasz