  • 1. Data: 2020-10-23 15:41:46
    Temat: Rajd - co tu poszło nie tak?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    https://demotywatory.pl/5029875/Ten-zakret-ma-w-sobi
    e-pewien-magnetyzm

    W skrócie: jakiś rajd, co chwila auto wypada z zakrętu i dachuje/wpada do
    rowu.
    Tomasz Pyra już dawno tu nie pisuje - ale może ktoś wie - nie znają
    wcześniej trasy?

    TG

  • 2. Data: 2020-10-23 15:53:08
    Temat: Re: Rajd - co tu poszło nie tak?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tomasz Pyra już dawno tu nie pisuje

    Dawno?

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-10-23 16:01:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2020 o 15:53 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Dawno?

    Coś przeoczyłem? - kiedy ostatnio?

  • 4. Data: 2020-10-23 16:31:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    >https://demotywatory.pl/5029875/Ten-zakret-ma-w-sob
    ie-pewien-magnetyzm
    >W skrócie: jakiś rajd, co chwila auto wypada z zakrętu i
    >dachuje/wpada do rowu.

    Istotnie ciekawe - samochdy wygladaja profesjonalnie ... nie objechali
    trasy ?
    Jakis zakaz ?

    Albo zmiana pogody ... tylko co - lekki deszczyk byl wczesniej ?

    J.

  • 5. Data: 2020-10-23 16:37:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 23 października 2020 o 15:41:59 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > rowu.
    > Tomasz Pyra już dawno tu nie pisuje - ale może ktoś wie - nie znają

    Zakręt jak zakręt. Kierowcy klepek mają za mało.

  • 6. Data: 2020-10-23 16:54:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 23.10.2020 o 16:37, Zenek Kapelinder napisał:

    > Kierowcy klepek mają za mało.

    Kierowcy hulajnóg na Bałutach nie mają piątej klepki,
    służącej m.in. do wycinania stopek za delimiterem.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 7. Data: 2020-10-23 18:01:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Coś przeoczyłem? - kiedy ostatnio?

    Luty. Ale żyją, choć osów nie konczą;)

    https://www.ewrc-results.com/profile/55107-tomasz-py
    ra/

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-10-23 19:07:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 23 października 2020 o 16:54:13 UTC+2 collie napisał(a):

    > Kierowcy hulajnóg na Bałutach nie mają piątej klepki,
    > służącej m.in. do wycinania stopek za delimiterem.
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    Koń który mówił już był. Teraz czas na kundla który pisze.

  • 9. Data: 2020-10-23 19:34:20
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.10.2020 o 15:31, J.F. pisze:
> [...]
    > trasy ?
    > Jakis zakaz ?
    >

    > Albo zmiana pogody ... tylko co - lekki deszczyk byl wczesniej ?

    możliwe, prawdopodobne też, że się trasa "wyjeździła" i przyczepność
    znacznie się pogorszyła (to łatwo zaobserwować na asfalcie, gdzie przez
    ścinanie zakrętu nanosi się błoto i następni mogą mieć znacznie gorzej,
    tutaj może być inny czynnik - ale nie widać co jest przed zakrętem..

    Lukasz