  • 11. Data: 2021-11-27 10:08:56
    Temat: Re: Odtwarzacz muzyki dla Androida
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 08:55:56 GMT, PiteR napisał(a):

    > life is full of zasadzkas.

    One lubią się gubić. Podobno w Japonii musieli skonstruować
    kombajn-odkurzacz do zbierania zgubionych słuchawek wzdłuż torowisk
    pociągów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2021-11-27 10:23:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:zl8px8s5zn0j$.1t26m02jpwoyk$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Zamiast bawić się w uszczypliwość, powiedziałbyś lepiej jak to
    > zrobić. Przeszukałem w okolicy opcji "odtwarzaj wszystko co w
    > folderze" i jakoś nie widzę opcji losowego odtwarzania.

    bo Android to system dla debili
    nie jesteś debilem więc się błąkasz jak po lesie po omacku.

    W mojej wersji VLC trzeba pociągnąć grany utwór do góry
    i pacnąć górnika (takie skrzyżowane dwie strzałki).

    https://ibb.co/F8xK7M5

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 13. Data: 2021-11-27 10:24:23
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/11/2021 04:23 PM, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > będzie się wyłączał samoczynnie z różnych nieważnych powodów.
    > 2.Zapuszczony na dowolnym utworze w katalogu z muzyką, będzie odtwarzał
    > wszystkie inne utwory z tego katalogu w przypadkowej kolejności, dopóki
    > go nie wyłączę.
    >
    > Grajek systemowy się wyłącza co parę utworów z bliżej nieustalonych
    > powodów i odtwarza tylko po kolei to co na liście plików. VLC gra tylko
    > wskazany utwór albo playlistę. Tylko że nie ma jak tej playlisty zrobić
    > w prosty sposób, trzeba ręcznie dodać każdy utwór a ja mam ich paręset.

    Uzywam VLC i Foobar ale zawsze korzystam z ich wewnetrznej przegladarki
    plikow i wtedy gra caly folder. Kolejnosc losaowa czy zapetlenie mozesz
    sobie wlaczyc zaraz po wlaczeniu pierwszego kawalka z listy.
    Jest tez opcja uzycia odtwarzacza zintegrowanego z twoja przegladarka
    plikow, np., mam Mix Explorer i ten ma swoj otdwarzacz multimediow, wtedy
    klikasz na pierwszy z brzegu plik w folderze i leci.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 14. Data: 2021-11-27 10:35:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:n2jb6eyda33n$.b6y47nl17903.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > One lubią się gubić. Podobno w Japonii musieli skonstruować
    > kombajn-odkurzacz do zbierania zgubionych słuchawek wzdłuż torowisk
    > pociągów.

    ;)

    ech ci Japończycy
    z jednej strony najbardziej zaawansowana technika
    z drugiej zj. poczucie humoru

    https://youtu.be/cqqrvmb7KeY?t=862

    w Londynie przydałby się odkurzacz do piłek.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 15. Data: 2021-11-27 10:58:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 09:23:29 GMT, PiteR napisał(a):

    > W mojej wersji VLC trzeba pociągnąć grany utwór do góry
    > i pacnąć górnika (takie skrzyżowane dwie strzałki).
    >
    > https://ibb.co/F8xK7M5

    O mamma mia! W życiu bym nie znalazł :) I od razu z rozpędu zapytam
    zamiast samodzielnie odkrywać - a te dwie strzałki w lewo i prawo co są
    po prawej stronie, to do grania na okrągło?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2021-11-27 11:05:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > wskazany utwór albo playlistę. Tylko że nie ma jak tej playlisty zrobić
    > w prosty sposób, trzeba ręcznie dodać każdy utwór a ja mam ich paręset.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.fr
    eemp.droid&hl=pl

    Zamiennik Windowsowego Winampa, który zdechł ale go znów reanimują.

    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/nowy-winamp-zap
    owiedziany-na-stronie.html

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 17. Data: 2021-11-27 12:36:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1805bi5b6jrdq$.4lmm0pj9m1cy.dlg@40tude.net>
> [...]

    > zapytam zamiast samodzielnie odkrywać - a te dwie strzałki w lewo
    > i prawo co są po prawej stronie, to do grania na okrągło?

    tak na okrągło

    z tym że to nie jest takie oczywiste
    bo dla video bywa tam 1 jedynka

    graj utwór/graj folder

    po za tym w folderze nie może być żadnych
    problematycznych plików np .aac .flac i .mp4 .mov
    lub .mp3 które naprawdę są np .aac

    bo VLC może zatrzymać odtwarzanie lub zawiesić się.
    i trzeba wyjmować telefon a kierownik patrzy.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 18. Data: 2021-11-27 12:55:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 11:36:25 GMT, PiteR napisał(a):

> [...]
    > lub .mp3 które naprawdę są np .aac
    >
    > bo VLC może zatrzymać odtwarzanie lub zawiesić się.
    > i trzeba wyjmować telefon a kierownik patrzy.

    Shit, coś się nadziało i teraz jak wykonam tą samą procedurę "graj
    losowo" to pacnięcie górnika zamiast powodować że zabarwi się na
    pomarańczowo i zacznie grać losowo, to górnik znika a utwór dogrywa się
    do końca i dalej nic, VLC przestaje grać. Witki opadają :)
    Od czego jest ta ikona na górze, trzy poziome kreski a najniższa ze
    strzałeczką w prawo?
    A moje dziecko przeszło dziś z iOS-a na Androida w związku ze zmianą
    komóry i mówi że nic nie ogarnia :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2021-11-27 13:23:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-27 o 09:55, PiteR pisze:
    > in <news:sns0aa$li6$4@gioia.aioe.org>

    > oo panie to mi właśnie przeszło kupienie słuchawek
    > niepołączonych kablem. life is full of zasadzkas.

    Z telefonu to ok (grają obie i mogę łazić po mieszkaniu), ale akurat
    sluchałam utworów z komputera w Windows Media Player.

    --
    animka

  • 20. Data: 2021-11-27 18:46:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vt8bejuv9z9p.141rg06ldt248$.dlg@40tude.net>

> [...]
    > pomarańczowo i zacznie grać losowo, to górnik znika a utwór
    > dogrywa się do końca i dalej nic, VLC przestaje grać. Witki

    bo pewnie wychodzisz z trybu graj folder
    do trybu graj utwór

    a jeden utwór nie może być zagrany losowo więc górnik znika.
    zamknij VLC i otworz jeszcze raz folder

    > Od czego jest ta ikona na górze, trzy poziome kreski a
    > najniższa ze strzałeczką w prawo?

    nie widzę takiej ikony

    > A moje dziecko przeszło dziś z iOS-a na Androida w związku ze
    > zmianą komóry i mówi że nic nie ogarnia :)

    :)

    dlatego kupię jakiś iphone po trzynastce
    nawet placowy ma iphona ;)
    muszę poznać to cudo.

    --
    Piter