  • 21. Data: 2021-11-27 19:48:19
    Temat: Re: Odtwarzacz muzyki dla Androida
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 17:46:56 GMT, PiteR napisał(a):

    > bo pewnie wychodzisz z trybu graj folder
    > do trybu graj utwór
    Ech, żeby to było takie proste. Jak na razie raz mi to działa a raz nie
    bez względu kiedy i jak odpalę VLC i bez względu na fazę księżyca.
    Częściej nie działa. Może z czasem załapię o co tu chodzi a jak nie, to
    naskomlę znów na grupie :)

    > nie widzę takiej ikony
    Eeee.. co ty mówisz. Grasz jakiś utwór i na górnej belce masz od lewej:
    nazwę utworu, ikonę lupy, te 3 kreski ze strzałką, 3 kropki pionowo. Na
    dolnej belce masz górnika (albo puste miejsce), "zacznij od początku",
    pauza, "idź do ostatniego utworu z listy", graj w kólko. Znajdziesz :)

    > dlatego kupię jakiś iphone po trzynastce
    > nawet placowy ma iphona ;)
    > muszę poznać to cudo.
    Racja. Kto stoi w miejscu ten się cofa :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2021-11-27 22:03:11
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:vt8bejuv9z9p.141rg06ldt248$.dlg@40tude.net>

    > bo pewnie wychodzisz z trybu graj folder
    > do trybu graj utwór
    >
    > a jeden utwór nie może być zagrany losowo więc górnik znika.
    > zamknij VLC i otworz jeszcze raz folder

    > nie widzę takiej ikony

    > :)
    >
    > dlatego kupię jakiś iphone po trzynastce
    > nawet placowy ma iphona ;)
    > muszę poznać to cudo.

    Mam nadzieję że nie pożałujesz. Od wielu lat już uzywam ten system i jestem
    bardzo zadowolony. Android mi nie pasuje. Nie znaczy że nie dałbym rady z
    nim, ale jednak iOS wygodniejszy.
    Kilku osobom poleciłem iOS i wyszło dobrze, ale z kilkoma osobami, które
    przeszły na ten system i rozmawiałem z nimi, to muszę przyznać że nie
    kliknęło. W pewnym sensie była to kara dla nich i system ten był hamulcowy.
    Na pewno po przejściu z androida trzeba się nstawić na nowe i nie
    porównywać. Chociaz parę rzeczy mają podobnych.

  • 23. Data: 2021-11-28 12:25:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 19:48:19 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > bez względu kiedy i jak odpalę VLC i bez względu na fazę księżyca.
    > Częściej nie działa. Może z czasem załapię o co tu chodzi a jak nie, to

    No, załapałem :) Kiedy wchodzisz w VLC do jakiegoś katalogu z muzyką,
    należy uruchomić granie pacając w okrągłą pomaranczową ikonę która się
    pojawia na dole spisu zawartości. Wtedy po podciągnięciu granego
    (pierwszego na liście) utworu pojawia się pasek z górnikiem, którego
    oczywiście należy użyć jeśli chcemy losowości.
    Ja, tymczasem, zamiast uruchamiac granie ikoną "graj" uruchamiałem je
    pacając w nazwę jakiegoś utworu. I wtedy, oczywiście, jest grany ten
    utwór (i dalesze po kolei).
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2021-11-28 23:17:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:67kqgvt0ysv7$.ncv7iz3lx467.dlg@40tude.net>
> [...]

    > uruchamiałem je pacając w nazwę jakiegoś utworu. I wtedy,
    > oczywiście, jest grany ten utwór (i dalesze po kolei).

    tak

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 25. Data: 2021-11-28 23:18:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1wsobp6rqrhch$.w9nd31jul5w$.dlg@40tude.net>

    > Eeee.. co ty mówisz. Grasz jakiś utwór i na górnej belce masz od
    > lewej: nazwę utworu, ikonę lupy, te 3 kreski ze strzałką, 3 kropki
    > pionowo.

    to jest nuta nie strzałka
    ikona listy granej

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 26. Data: 2021-11-29 09:03:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2021 22:18:44 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:1wsobp6rqrhch$.w9nd31jul5w$.dlg@40tude.net>

    > to jest nuta nie strzałka
    > ikona listy granej

    Zrobiłem zrzut ekranu: https://www.szybkiplik.pl/uKj85jR89k
    Chodzi o tą pomarańczową ikonę na górze po prawej. Jak widać to rzty
    kreski i dolna ze strzałką. Jak pacniesz, robi się czarna, ponownie
    pacniesz i jest pomarańczowa. Ale efekty jakie widzę na ekranie są zbyt
    nikłe by usprawiedliwić istnienie tej ikony więc pytam jaka jest jej
    rola?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2021-11-29 14:46:30
    Temat: Re: Odtwarzacz muzyki...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2021 14:13:45 +0100 (GMT+01:00), Personalidade
    Onisciente napisał(a):

    > Jacek Maciejewski wrote...
    >
    > tu widac... (demo.gif)
    >
    > https://postimg.cc/rdpnCTS9

    Achaa, wyświetla jakiś komentarz do granego utworu o ile jest taki. U
    mnie zamiast tego wyświetla logo VLC więc byłem zdziwiony.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 28. Data: 2021-11-29 18:05:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 17:23:36 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > będzie się wyłączał samoczynnie z różnych nieważnych powodów.
    > 2.Zapuszczony na dowolnym utworze w katalogu z muzyką, będzie odtwarzał
    > wszystkie inne utwory z tego katalogu w przypadkowej kolejności, dopóki
    > go nie wyłączę.
    >
    > Grajek systemowy się wyłącza co parę utworów z bliżej nieustalonych
    > powodów i odtwarza tylko po kolei to co na liście plików. VLC gra tylko
    > wskazany utwór albo playlistę. Tylko że nie ma jak tej playlisty zrobić
    > w prosty sposób, trzeba ręcznie dodać każdy utwór a ja mam ich paręset.

    Przygotuj playliste na kompie.

    AIMP wydaje mi sie, ze potrafil grac playliste, bo katalog ... to nie
    w Androidzie ...

    J.

  • 29. Data: 2021-11-29 19:04:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:bxt8odqy4h02.10amib6g3k6er$.dlg@40tude.net>

> [...]
    > ponownie pacniesz i jest pomarańczowa. Ale efekty jakie widzę na
    > ekranie są zbyt nikłe by usprawiedliwić istnienie tej ikony więc

    nie mam takiej ikony

    u mnie są tam trzy kreski i nuta
    przełącza widok playlista pachołek VLC

    Podejrzewam, że jak się ma to wyświetla okładkę albumu zamiast
    pachołka. Ja taki tępie jak mogę więc nie widzę okładek.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego