  • 21. Data: 2020-02-26 14:12:42
    Temat: Re: Omijanie na pasach. Wyprzedzanie.
    Od: "Stan76" <l...@b...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:r35q6s$iea$1$Cav@news.chmurka.net...

    > Jeśli ktoś nie jest kapeluszem, a w zamian posiada mózg, to nie jest.
    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    Jeżeli ktoś nie jest przygłupem i posiada mózg przeciętnego człowieka - to
    jest mozliwe.
    PRZYGŁUP TFU, NA PSA UROK.

  • 22. Data: 2020-02-26 14:24:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-02-2020 o 14:12, Stan76 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli ktoś nie jest przygłupem

    Kapelusz to przygłup zawsze, wszędzie i z założenia.
    PLONK

  • 23. Data: 2020-02-27 12:09:42
    Temat: Re: Omijanie na pasach
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl> wrote:

    > 1) wyprzedzania pojazdu na przejściu dla pieszych i bezpośrednio przed
    > nim, z wyjątkiem przejścia, na którym ruch jest kierowany;

    Ok, dzięki!

  • 24. Data: 2020-02-27 12:12:31
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Stan76 <l...@b...pl> wrote:

    > Nie, to nie znaczy, ze zwalnia. To znaczy że jedzie z prawie taka samą
    > prędkością.

    Dobrze, że napisałeś "prawie". Prawie, czyli nie z taką samą. Prawie,
    czyli jeden jedzie szybciej, a drugi jedzie wolniej.

    Zastanawiam się, czy istnieje przepis, który zabrania wykonania takiego
    manewru, który spowodowałby, że inny uczestnik ruchu musi popełnić
    wykroczenie. Jeśli tak, to pewnie zwalnianie przed przejściem, żeby nie
    wyprzedzić innego pojazdu, się pod to łapie.

    Innymi słowy przepis o wyprzedzaniu przed przejściem miałby sens, gdyby
    wyprzedzanie było definiowane jako to, co rozumiemy przez to potocznie
    (czyli manewr ze zmianą pasa ruchu) a nie to, co stoi w przepisach.

    Zgadzam się.

  • 25. Data: 2020-02-28 06:59:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2020 o 12:12, Queequeg pisze:

    > Zgadzam się.

    Jest możliwe - przed przejściem zrównujesz się przdnim zderzakiem z
    tylmymi drzwiami "przeciwnika" i wjeżdzasz na przejście w tej samej
    kolejności co potem zjeżdzasz. Naprawdę nie trzeba być absolwentem
    wyższej szkoły rakietowej. Chyba że chciałes napisać "niewygodne"
    zamiast "niemożliwe".

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-02-28 10:45:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież oni nie umieją zwolnić prędkości, gdy auto przed nimi zwalnia - kapelusze
    jak Cavalino.
    Ładują w zderzak poprzednika najwyraźniej - kapelusze jak Cavalino.
    Skoro nie umieją jechać równolegle do innego auta - kapelusze jak Cavalino.

    -----

  • 27. Data: 2020-02-28 16:17:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-02-28 o 06:59, Shrek pisze:
> [...]

    O kurcze! Dlaczego ja nic o tym nie wiem?

> [...]
    > kolejności co potem zjeżdzasz. Naprawdę nie trzeba być absolwentem
    > wyższej szkoły rakietowej. Chyba że chciałes napisać "niewygodne"

    Nie wiem, po co taki skomplikowany opis. Dla Amerykanów? (czytaj: debili) :D
    Od kilkudziesięciu lat jeżdżę po Warszawie, i nigdy nie zdarzyło mi się
    wyprzedzanie na pasach. I (co dla niektórych zaskakujące) nie widzę w
    tym żadnej trudności. Żadnej!
    Jedyny grzech, jaki popełniam, to wyprzedzanie na skrzyżowaniach typu
    "T", gdzie podporządkowana dochodzi do kilkupasmowej z pierwszeństwem.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 28. Data: 2020-02-28 18:22:52
    Od: "Stan76" <l...@b...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, po co taki skomplikowany opis. Dla Amerykanów? (czytaj: debili)
    > :D
    > --
    > - Akarm

    Nie, nie dla Amerykanów, tylko dla Cavallino, on potrzebuje dokładnego
    opisu.

  • 29. Data: 2020-02-28 19:36:50
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

    > podporządkowana dochodzi do kilkupasmowej z pierwszeństwem.

    Droga, jezdnia, pasy (nie pasma) Zapamiętaj i nie grzesz więcej:
    kilkupasowa, a nie kilkupasmowa!

    --
    'Tom N'