  • 1. Data: 2010-03-11 05:03:14
    Temat: Opel Astra II - G czy F
    Od: "irq" <i...@w...pl>

    Witam,
    Jak stwierdzić czy mój Opel to typ "G" czy "F"?

    Astra II 1.6 16V '98 combi
    nr VIN: W0L0TGF32X2061410

    Pozdrawiam,
    irq

  • 2. Data: 2010-03-11 07:11:55
    Temat: Re: Opel Astra II - G czy F
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "irq" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jak stwierdzić czy mój Opel to typ "G" czy "F"?
    >
    > Astra II 1.6 16V '98 combi
    > nr VIN: W0L0TGF32X2061410
    >
    > Pozdrawiam,
    > irq
    Astra II to Astra G. Astra 1 to Astra F

  • 3. Data: 2010-03-11 08:17:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-11 07:11, *Agent* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Astra II to Astra G. Astra 1 to Astra F

    Szczera prawda - VIN też to potwierdza :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2010-03-11 12:42:09
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Astra II to Astra G. Astra 1 to Astra F

    A poprzednie literki stosują się do Kadetta,
    znanego m. in. jako Vauxhall Astra ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-03-11 19:45:59
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Szczera prawda - VIN też to potwierdza :)

    nieprawda Mirku, ten numer nadwozia nie potwierdza niczego gdyż takiego
    VIN-u ...nie ma ;-)
    może być owszem ale F35 a nie F32 ;-)
    wnioskuję że autor wątku ma więc taki VIN:

    W0L = General Motors
    0 = Pojazd Nie Specjalny
    T = Astra
    G = Astra
    F35 = 5 Drzwiowy Kombi
    X = 1999
    2 = Bochum
    061410 = NUMER SERYJNY

    brat

  • 6. Data: 2010-03-12 09:02:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-11 19:45, *bratPit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > nieprawda Mirku, ten numer nadwozia nie potwierdza niczego gdyż takiego
    > VIN-u ...nie ma ;-)

    Dobra dobra :) - potwierdza, że to G, ale rzeczywiście w typie nadwozia
    jest błąd :)

    > może być owszem ale F35 a nie F32 ;-)
    > wnioskuję że autor wątku ma więc taki VIN:
    >
    > W0L = General Motors
    > 0 = Pojazd Nie Specjalny
    > T = Astra

    Astra G lub Zafira A

    > G = Astra

    Astra G lub Zafira :)

    > F35 = 5 Drzwiowy Kombi

    No i dopiero 35 rozwiązuje zagadkę, że jednak Astra G, bo przy Zafirze
    było by 75.