  • 1. Data: 2010-03-11 09:57:55
    Temat: zagadka - co widać na zdjęciu
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Mam zagadkę dla was co widać widać na zdjęciu załaczonym do artukułu - co to
    było ?
    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201003
    11/POWIAT03/159499771

    Myslmy za kierownicą.

  • 2. Data: 2010-03-11 10:07:44
    Temat: Re: zagadka - co widać na zdjęciu
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-03-11 09:57, mz pisze:
    > Mam zagadkę dla was co widać widać na zdjęciu załaczonym do artukułu - co to
    > było ?
    > http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201003
    11/POWIAT03/159499771

    Samochód po interwencji strazy pozarnej? Rozpieraki, szlifierki i inne
    cuda zazwyczaj tak wplywaja na ksztalt karoserii.

  • 3. Data: 2010-03-11 10:09:48
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    mz wrote:
    > Mam zagadkę dla was co widać widać na zdjęciu załaczonym do artukułu
> [...]

    Wydaje mi się, że pudełka papierosów.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 4. Data: 2010-03-11 10:30:20
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    mz pisze:
    > Mam zagadkę dla was co widać widać na zdjęciu załaczonym do artukułu - co to
> [...]
    Seat Toledo.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2010-03-11 18:10:27
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam zagadkę dla was co widać widać na zdjęciu załaczonym do artukułu - co
    > to było ?

    Toledo

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2010-03-11 23:33:11
    Od: krz <a...@g...pl>

    > Seat Toledo.

    Wywnioskowaliście po jakimś szczególnym elemencie pozostałości
    karoserii, czy też po zdaniu "Kierowca SEATA TOLEDO...", widniejącego w
    treści artykułu? :)

  • 7. Data: 2010-03-11 23:50:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 09:57:55 +0100, mz napisał(a):

    > Mam zagadkę dla was co widać widać na zdjęciu załaczonym do artukułu - co to
    > było ?
    > http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201003
    11/POWIAT03/159499771

    volkswagen sharan i seat toledo.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98