  • 1. Data: 2021-07-25 14:02:04
    Temat: Opel jak nowy :)
    Od: Peter <p...@o...pl>

    https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-2-0-cdti
    -131km-automat-navi-parktronic-maly-przebieg-ID6DZm9
    A.html

    idealny :)

    (BTW szkoda całkowita - powodziowa :)

  • 2. Data: 2021-07-25 18:03:00
    Temat: Re: Opel jak nowy :)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > idealny :)
    >
    > (BTW szkoda całkowita - powodziowa :)

    wypucowali idealnie
    sprawdzales po vin?

  • 3. Data: 2021-07-25 18:20:14
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    sirapacz w

    > wypucowali idealnie
    > sprawdzales po vin?

    Pomasrszczona tapicerka na fotelach powinna wystarczyć.
    Po praniu u fachowca tak nie wygląda.

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2021-07-25 19:07:07
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Pomasrszczona tapicerka na fotelach powinna wystarczyć.
    > Po praniu u fachowca tak nie wygląda.

    ja tam ślepy jestem. widzę tylko pomarszczenia na fotelu kierowcy od
    wsiadania...

  • 5. Data: 2021-07-25 21:04:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Domysły potem będzie bicie piany.
    Ale chipsy trzeba szykować.

    Wpisujcie miasta ;-)

  • 6. Data: 2021-07-25 22:24:54
    Od: collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 25.07.2021 o 14:02, Peter napisał:

    > https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-2-0-cdti
    -131km-automat-navi-parktronic-maly-przebieg-ID6DZm9
    A.html

    > idealny :)
    >
    > (BTW szkoda całkowita - powodziowa :)

    To są szczelne auta, fala tak łatwo nie wejdzie do środka,
    gdy drzwi i okna zamknięte. Co najwyżej popluska w komorze
    silnikowej, ale silnika to nie rusza a niemiecka elektryka
    tak szybko nie rdzewieje, jeśli das Auto da się uruchomić.
    W sumie za te pieniądze ryzyk-fizyk.

  • 7. Data: 2021-07-26 00:22:56
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To są szczelne auta, fala tak łatwo nie wejdzie do środka,

    gdyvby tak było to użytkownik by się udusił.

    Wentylacja, otwory do odprowadzania wody, dziury w profilach
    zamkniętych. Nie zatonie w 30 sekund ale po 5 minutach to na bank będzie
    na dnie.

  • 8. Data: 2021-07-26 09:27:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/07/2021 13:02, Peter wrote:
    > https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-2-0-cdti
    -131km-automat-navi-parktronic-maly-przebieg-ID6DZm9
    A.html

    > idealny :)
    >
    > (BTW szkoda całkowita - powodziowa :)

    To zglos jak jestes pewien. Moze uratujesz kogos przed wtopieniem kasy.

  • 9. Data: 2021-07-26 13:01:32
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > To zglos jak jestes pewien. Moze uratujesz kogos przed wtopieniem kasy.

    a co zgłosić? przecież jest bezwypadkowy :)

    sprawdzone przez vin

  • 10. Data: 2021-07-26 14:31:32
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/07/2021 12:01, Peter wrote:

    > a co zgłosić? przecież jest bezwypadkowy :)
    >

    > sprawdzone przez vin

    no stwierdziles, ze po powodziowy.