  • 1. Data: 2021-07-22 08:55:46
    Temat: Pierwsze auto
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Mój 18-latek przymierza się do PJ.
    Będę chciał pomóc mu z zakupem pierwszych 4 kółek.
    Moim zdaniem jak sie nauczy jeździć dużym, to pojedzie potem wszystkim, a
    im więcej blachy dookoła, tym lepiej.
    Niska cena zakupu i części też się liczy.
    Co oprócz astry i starego mondeo z benzynowym silnikiem polecicie?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2021-07-22 11:09:20
    Temat: Re: Pierwsze auto
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Maciek w

> [...]
    > im więcej blachy dookoła, tym lepiej.
    > Niska cena zakupu i części też się liczy.
    > Co oprócz astry i starego mondeo z benzynowym silnikiem polecicie?

    Ford Granada.
    Nie psuje się wcale

    MSPANC

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2021-07-22 11:27:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2021 11:09:20 +0200, TomN napisał(a):

    > Ford Granada.
    > Nie psuje się wcale

    Wykopaliska kolega urządził :) Właściciel słynnej Granady chyba już tu nie
    zagląda.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2021-07-22 11:36:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.07.2021 o 08:55, Maciek pisze:

> [...]
    > im więcej blachy dookoła, tym lepiej.
    > Niska cena zakupu i części też się liczy.
    > Co oprócz astry i starego mondeo z benzynowym silnikiem polecicie?

    Stara na olej.

  • 5. Data: 2021-07-22 17:01:05
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-07-22 o 08:55, Maciek pisze:

    > Moim zdaniem jak sie nauczy jeździć dużym, to pojedzie potem wszystkim, a
    > im więcej blachy dookoła, tym lepiej.

    Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to Volvo oczywiście.

    > Niska cena zakupu i części też się liczy.

    W wypadku Volvo, to raczej naście tys. niż kilka, ceny części jak w
    innych samochodach, ale jeśli ma być benzyna, to u szanownego taty musi
    mieć też abonament na duuużo tego paliwa. Z kolei Diesel pod względem
    spalania jest tańszy, niż benzynowa Fabia 1.2.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2021-07-22 22:37:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2021 17:01:05 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> [...]
    > mieć też abonament na duuużo tego paliwa. Z kolei Diesel pod względem
    > spalania jest tańszy, niż benzynowa Fabia 1.2.

    Na Volvo to już niech sobie sam zarabia :)
    Nie, na początek cos znacznie tańszego.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2021-07-23 19:52:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1bkmlp13o6411.si4u9rvusizs$.dlg@40tude.net>
    user Maciek pisze tak:

    > Mój 18-latek przymierza się do PJ.
    > Będę chciał pomóc mu z zakupem pierwszych 4 kółek.

    Rozum przychodzi z wiekiem.

    > Moim zdaniem jak sie nauczy jeździć dużym, to pojedzie potem
    > wszystkim, a im więcej blachy dookoła, tym lepiej.

    co komu pisane.

    > Niska cena zakupu i części też się liczy.

    będziecie naprawiać?

    > Co oprócz astry i starego mondeo z benzynowym silnikiem polecicie?

    Coś nie budzącego agresji.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 8. Data: 2021-07-23 20:30:24
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    PiteR w

    > Rozum przychodzi z wiekiem.
    [..]
    > Coś nie budzącego agresji.

    BMW, będzie maił wydatki, to agresja pójdzie w kąt, albo mokra trawa
    zostanie...

    MSPANC

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2021-07-24 12:15:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2021 08:55:46 +0200, Maciek napisał(a):
    > Mój 18-latek przymierza się do PJ.
    > Będę chciał pomóc mu z zakupem pierwszych 4 kółek.
    > Moim zdaniem jak sie nauczy jeździć dużym, to pojedzie potem wszystkim, a
    > im więcej blachy dookoła, tym lepiej.

    Ale cena OC moze zabic :-)

    > Niska cena zakupu i części też się liczy.
    > Co oprócz astry i starego mondeo z benzynowym silnikiem polecicie?

    Z mondeo to imo ostroznie - rdzewialy na potege.
    Ale moze juz wyrdzewialy, i zostaly mowsze modele, moze lepsze.

    Poza tym jak mondeo, to i vectra, a jak astra, to i focus.

    J.

  • 10. Data: 2021-07-24 12:18:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2021 11:09:20 +0200, TomN napisał(a):
    > Maciek w
    >
    > Ford Granada.
    > Nie psuje się wcale
    >
    > MSPANC

    Sierra nie psula sie prawie wcale.
    Ale chyba juz nie do dostania.
    No i RWD ... choc jakby tak mlodego wyslac co pewien czas na plyte
    poslizgowa, to by sie nauczyl ostroznie jezdzic :-)

    J.